• چهار شنبه 21 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 11
سه شنبه 20 شهریور 1403
کد مطلب : 234671
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1wNq
+
-

قتل زن سالخورده به خاطر زیورآلاتی که بدل بود

قتل زن سالخورده به خاطر زیورآلاتی که بدل بود

11‌ماه پس از قتل زنی سالخورده در خانه‌اش که با انگیزه سرقت زیورآلات او رخ داده بود، سرانجام عاملان این جنایت دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، آبان‌ماه سال گذشته زنی ۸۳ ساله در خانه‌اش در شهرستان فاروج  واقع در استان خراسان شمالی به قتل رسید. جسد این زن در شرایطی در خانه‌اش کشف شد که دست و پای او بسته بود و سرقت زیورآلات او نشان می‌داد که این جنایت با انگیزه سرقت اتفاق افتاده است. در این شرایط تحقیقات برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شد.
متهمان هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بودند و در این شرایط پلیس نزدیک به 80مظنون را دستگیر کرد و تحت بازجویی قرار داد. رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام 2نفر از مظنونان به قتل این زن اعتراف کردند.
سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در این‌باره گفت: سارقان دستگیرشده اعتراف کردند که زنان سالخورده را شناسایی و در موقعیت مناسب تحت عنوان خیر به خانه آنها مراجعه و جواهرات و اشیای ارزشمندشان را سرقت می‌کردند. ضمن اینکه بیشتر طلاهای سرقت‌شده از مقتول بدل بودند و فقط یک جفت گوشواره و انگشتر طلا بود که سارقان به فروش رسانده بودند. به‌ گفته وی متهمان در بازداشت به ‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید