• چهار شنبه 21 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 11
سه شنبه 20 شهریور 1403
کد مطلب : 234662
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/El5ZK
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  هدیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب برای مدیریت، کارکنان و دانش‌آموزان دبیرستان ایرانشهر گرگان به ‌همراه نگارش متنی به ‌دست آنان رسید.
  مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مبارزه با مواد ‌مخدر، بر بازتعریف راهکارهای مقابله با مواد ‌مخدر مبتنی بر کنترل تقاضای مصرف تأکید کرد.
  دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گزارش‌های ادعایی درباره ارسال موشک بالستیک از ایران به روسیه را برای استفاده در جنگ اوکراین رد کرد.
  به‌گفته منابع آگاه، گروه‌های تروریستی حاضر در اقلیم کردستان عراق، همه مقرهای جدار مرز را تخلیه کرده‌، به عمق کردستان رفته و در عمق کردستان نیز خلع‌سلاح شده‌‌اند.
  ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس گفت: سفر رئیس‌جمهور به عراق، فرصت خوبی برای ارتقای روابط تهران و بغداد است.
  پیتر استانو، مقام ارشد اروپایی گفت: مسئول سیاست ‌خارجی اتحادیه اروپا با طرف‌های برجامی برای باز نگه‌داشتن کانال‌های ارتباطی و امکان از سرگیری مذاکرات رفع تحریم‌ها در تماس است.
  هیأت منصفه دادگاه مطبوعات، بهزاد بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد و عباس عبدی را به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و قانون اساسی مجرم شناخت.
  مرحله اصلی مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی ارتش (گانری) با حضور امیر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده‌کل ارتش برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید