• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
یکشنبه 11 شهریور 1403
کد مطلب : 234201
+
-

چهارمین همکاری لیلا حاتمی و حمید نعمت‌الله

چهارمین همکاری لیلا حاتمی و حمید نعمت‌الله

بعد از توقیف فیلم «قاتل و وحشی» و حواشی آن، سرانجام با صدور پروانه ساخت، حمید نعمت‌الله پیش‌تولید فیلم جدید خود با نام «رخ» را به‌زودی آغاز می‌کند.

   حمید نعمت‌الله در حالی سراغ ساخت یک فیلم تازه می‌رود که «قاتل و وحشی» او همچنان در توقیف است و اگرچه پروانه  این نمایش را در خارج از کشور گرفته، ولی هنوز خبری از نمایش عمومی آن در ایران نیست.
   نعمت‌الله بعد از 5 سال قرار است فیلم «رخ» را بسازد. کارگردانی که پیش از این با آثاری چون «رگ خواب» و «شعله‌ور» در سینمای ایران مطرح شده بود، از سال98 به‌دلیل توقیف فیلم «قاتل و وحشی» و حواشی پس از آن، فعالیت سینمایی قابل توجهی نداشت.
   حمید نعمت‌الله بعد از شعله ور، سراغ «قاتل و وحشی» رفت. فیلمی که در کارنامه او یک اثر بسیار متفاوت و البته عجیب محسوب می‌شد. این فیلم ابتدا با مشکل مالکیت مواجه و در ادامه و بعد از حل و فصل این ماجرا با یک سد بزرگ روبه‌رو شد. سد جدیدی که پیش روی «قاتل و وحشی» کشیده شد ماجرای ممیزی بود. مشکل به پوشش لیلا حاتمی برمی‌گشت؛ او با سری تراشیده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته بود و همین موضوع باعث شد تا فیلم پروانه نمایش نگیرد.
   «رخ» که نام موقت این پروژه است، به نویسندگی و کارگردانی خود نعمت‌الله و با همکاری حسین فرخ‌زاده در نگارش فیلمنامه، جلوی دوربین خواهد رفت.
   تولید این فیلم قرار است در اوایل پاییز کلید بخورد و آرمان فیاض، فیلمبرداری آن را برعهده دارد. به‌نظر می‌رسد این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد.
    جزئیات بیشتری از داستان و عوامل این فیلم منتشر نشده، اما با توجه به سابقه نعمت‌الله در ساخت فیلم‌های اجتماعی و پرمخاطب، می‌توان انتظار داشت که «رخ» نیز اثری قابل توجه در سینمای ایران باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید