• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 26 تیر 1397
کد مطلب : 23319
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

شکایت خانواده سیدامامی از صدا و سیما

خانواده کاووس سیدامامی از صداوسیما شکایت کردند. پیام درفشان در گفت‌و‌گو با ایلنا،  با اعلام این خبر افزود: رامین و مهران سیدامامی به‌عنوان اولیای دم کاووس سیدامامی از مسئولان سازمان صدا و سیما و مسئولان برنامه خبری ۲۰:۳۰ به‌دلیل پخش برنامه‌ای تحت عنوان «منطقه ممنوعه» در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی را مطرح کردند.

اصلاحات باید هسته نرم داشته باشد

محمدرضا تاجیک، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت اصلاحات گفت: هسته اصلاحات باید هسته نرم باشد. منظورم از هسته نرم این است که باید از پوسته مرکزی ژنرال‌های اصلاح‌طلبی عبور و برای ورود یک نسیم، فکر جدید و نخبگان جدید فضایی باز کنیم؛ اجازه دهیم در آن هسته چرخش نخبگان صورت بگیرد و فکر و گفتمان تازه به‌وجود آید و نیروهای باطراوت و شاداب وارد قضیه شوند. او در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین تأکید کرد: اصلاح اصلاحات خیلی موضوع کلی است. باید دید که با چه تاکتیک و استراتژی می‌خواهیم حرکت کنیم. یک زمانی اصلاح اصلاحات مانند توسعه از بالا می‌ماند، به‌اصطلاح راس هرمی شروع می‌کند به اصلاح کردن، زمانی نه این اصلاحات از زیر می‌جوشد و یک زمانی در حالت سومی همه درگیر اصلاحات می‌‌شوند. همه اجزای یک جنبش، همه اجزای یک جریان به حرکت در می‌آیند و با هم‌افزایی و تولید فکر شروع می‌کنند به اصلاح کردن. من بعید می‌دانم که اصلاحات از بالا هرچه باشد اصلاح‌طلبانه باشد.

روحانی به قالیباف حتی فکر هم نمی‌کند

عبدالله ناصری در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که درباره تغییر کابینه و جایگزینی قالیباف در سمت معاون اولی به جای اسحاق جهانگیری می‌شود، به ایلنا گفت:  بعضی از گمانه‌زنی‌ها بی‌اساس است، مثلا درخصوص استعفای جهانگیری یا جایگزینی قالیباف با او به صراحت می‌گویم اظهاراتی که مطرح می‌شود هیچ پایه و اساسی ندارد و روحانی به قالیباف حتی فکر هم نمی‌کند.

ممنوعیت‌ها تا کجا ادامه دارد؟

غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « آیا این درست است اگر گروهی گردشگر و مسافر بروند در مکانی مثلا آبشار مارگون در استان فارس و در آن مکان مرتکب خلافی شوند (حرکات ناموزون یا همان رقص) آن مکان می‌بایست ممنوع المشاهده شود؟ و این ممنوعیت‌ها تا کجا ادامه دارد؟»

این خبر را به اشتراک بگذارید