• چهار شنبه 24 مرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 8 صفر 1446
  • 2024 Aug 14
چهار شنبه 10 مرداد 1403
کد مطلب : 231409
+
-

جواد عزتی جلوی دوربین هومن سیدی

سریال «وحشی» کلید خورد

گزارش
جواد عزتی جلوی دوربین هومن سیدی

شهاب مهدوی-روزنامه‌نگار

سریال «وحشی» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی برای پخش در شبکه نمایش خانگی کلید خورد. در این سریال که به تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری جلوی دوربین رفته، جواد عزتی نقش اصلی را ایفا می‌کند. پیش از این در اسفند سال پیش، خبر ساخت سریال وحشی به کارگردانی هومن سیدی و بازی جواد عزتی رسانه‌ای شده بود. ظاهرا درگیری عزتی در پروژه «زخم کاری» باعث به‌تعویق‌افتادن این سریال شده؛ چون از مدت‌ها پیش این بازیگر توسط سیدی برای بازی در نقش محوری سریال انتخاب شده بود. سیدی و عزتی در فیلم «آفریقا» به‌عنوان کارگردان و بازیگر با هم همکاری داشتند و در فیلم «فی‌المدت المعلوم» نیز به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

از نوید پورفرج و سعید آقاخانی تا نگار جواهریان
سریال وحشی یکی از مجموعه‌های پربازیگر نمایش خانگی است و جز جواد عزتی که جلوی دوربین رفته، از نوید پورفرج و نگار جواهریان به‌عنوان دیگر بازیگران این مجموعه نام
 برده می‌شود.
چندی پیش نوید پورفرج با حضور در برنامه ۳۵میلی‌متری در گفت‌وگو با فریدون جیرانی از بازی در سریال جدید سیدی خبر داده بود. برخی از رسانه‌ها از حضور سعید آقاخانی در این سریال خبر داده‌اند. نگار جواهریان نیز بازیگر اصلی زن این سریال است‌.

ترکیب پرستاره، فضای متفاوت، خشونت زیاد
«ترکیب پرستاره، فضای متفاوت و خشونت زیاد». به‌نظر می‌رسد این مثلث مورد علاقه سیدی است؛ چیزی که گفته می‌شود در مورد «وحشی» مصداق دارد و در «قورباغه» هم به‌عنوان نخستین تجربه سیدی در کارگردانی سریال برای شبکه نمایش خانگی مصداق داشت.
«قورباغه» فضایی متفاوت برای سریال‌های نمایش خانگی ایرانی به ارمغان آورد. کنار این حال‌وهوای متمایز، خشونتی به چشم می‌خورد که عده‌ای نسبت به آن معترض شدند؛ سریالی که با حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و سیدی یکی از مجموعه‌های پرستاره دهه 90بود.
دستمزدی هم که محمدزاده برای بازی در سریال «قورباغه» دریافت کرد و البته رقم دقیقش به‌صورت رسمی اعلام نشد، یکی از حاشیه‌های مهم این سریال در مرحله تولید بود. در بهار۱۳۹۸ برخی رسانه‌ها نوشتند محمدزاده قراردادی برای بازی در سریال «قورباغه» امضا کرده که براساسش نباید تا پایان تولید این مجموعه در هیچ فیلم یا سریال دیگری بازی کند. آن‌موقع صحبت از قراردادی یک‌ساله بود که براساس یکی از بندهایش محمدزاده در ازای دستمزد ماهانه، حتی در ایامی که جلوی دوربین «قورباغه» نبود هم نباید در کار دیگری حضور می‌یافت. کار در فضای مجازی بالا گرفت و درنهایت دستمزدی که رقمش در سال۱۳۹۸ رویایی به‌نظر می‌رسید، تکذیب شد و حتی کار به شکایت از رسانه‌ای که نخستین‌بار خبر دستمزد نجومی این بازیگر را منتشر کرد هم رسید.
این سریال قبل از شروع فیلمبرداری دچار حاشیه و جنجال شد و در مرحله پخش هم ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشت.
«قورباغه» یکی از سریال‌های پربیننده نمایش خانگی بود و حالا سیدی پس از ۵سال با «وحشی» به عرصه سریال و پلتفرم بازگشته است. ظاهرا این بار قرار نیست خبری از جنجال‌های رسانه‌ای باشد و گویا همه‌‌چیز در آرامش پیش خواهد رفت.

یک درام حادثه‌ای در ۱۸قسمت
سریال وحشی درامی حادثه‌ای است که داستانی با محوریت یک قاتل زنجیره‌ای را روایت می‌کند. سیدی نگارش فیلمنامه وحشی را در ۱۸قسمت به‌صورت کامل به پایان رسانده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید