• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 مرداد 1403
کد مطلب : 231327
+
-

زوج 78ساله!

از 10بازیکن مسن فصل گذشته، 2نفر از آنها فصل بعد برای یحیی گل‌محمدی توپ خواهند زد

زوج 78ساله!

اگرچه یحیی گل‌محمدی به‌طور کلی مربی بسیار موفقی برای پرسپولیس بود، یکی از انتقادات رایج در مورد این مربی، به عدم‌جدیت او در بهادادن به بازیکنان جوان مربوط می‌شد؛ چه اینکه همین حالا هم‌ تیمی که از یحیی برای مربیان بعدی به‌جا مانده، میانگین سنی خیلی بالایی دارد. شاید هم بعضی‌ها تصور می‌کنند تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال، محل مناسبی برای جوانگرایی نیستند و هواداران نمی‌توانند به اندازه کافی برای به‌‌بار‌نشستن بذرهای تازه صبر کنند. حالا اما در تیمی مثل فولاد، بهتر می‌توان طرز تفکر گل‌محمدی در این زمینه را محک زد. طبیعتا برای قضاوت در مورد این موضوع باید منتظر گذر زمان باشیم اما فعلا که شروع او خیلی امیدوارکننده نبوده است.
از اهواز خبر می‌رسد یحیی برای فصل جدید، لوسیانو پریرا 41ساله را حفظ خواهد کرد و این در حالی است که مهاجم برزیلی، فصل قبل مسن‌ترین بازیکن لیگ بیست‌وسوم لقب گرفت. گل‌محمدی البته برای محکم‌کاری به یکی دیگر از بازیکنان فهرست مسن‌ترین‌ها هم یورش برد و امین قاسمی‌نژاد 37ساله را گرفت. قاسمی‌نژاد ششمین بازیکن مسن لیگ بیست‌وسوم بود که در فصل بیست‌وچهارم برای فولاد توپ خواهد زد. به این ترتیب خط حمله فولاد می‌تواند از زوجی تشکیل شود که روی هم 78سال دارند!
از لیست 10نفره پیرترین‌های پارسال، شهاب گردان خداحافظی کرده، ایوب والی رو به مربیگری آورده، فعلا از عبدالکریم اسلامی، حامد نورمحمدی، محمد طیبی، حکیم نصاری و محمد آبشک خبری نیست و البته مصطفی احمدی 36ساله هم با نظر مهدی رحمتی، سرمربی جدید هوادار به این تیم تهرانی پیوسته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :