• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 تیر 1397
کد مطلب : 23131
+
-

پدیده همچنان بلاتکلیف است

پدیده همچنان بلاتکلیف است

احمد آقااوغلو رئیس جدید باشگاه ترابوزان در پی جنجال‌های رقم خورده پیرامون خریدهای جدید تابستانی در گفت‌وگویی با سایت haber61ترکیه به تشریح آخرین تحرکات در بازار پرداخت و مدعی شد دو بازیکنی که در یک قدمی امضای قرارداد و پوشیدن پیراهن ترابوزان بودند به‌خاطر ورود بی‌دلیل انواع واسطه‌ها و دلالان به پروسه مذاکرات آنها با سایر باشگاه‌ها حالا با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.

یکی از بازیکنان مد نظر رئیس ترابوزان اسپور مجید حسینی مدافع 22ساله تیم‌ملی ایران و باشگاه استقلال تهران است. آقااوغلو که مشخص بود به شدت از دست واسطه‌ها عصبانی و خشمگین است در خصوص ستاره ایرانی گفت: «سیاست کاری من این است که اگر ترانسفری برای باشگاه انجام می‌دهم درست و منطقی باشد نه به هر روشی که این روزها باب شده و تبعات سنگینی را در آینده نزدیک گریبانگیر باشگاه می‌کند. درست مثل ترانسفر باکاری کانه از مالاگا اینبار مجید حسینی هم با همان اتفاقات روبه‌رو شده است.»

او ادامه داد: «من به این شکل ترانسفر انجام نمی‌دهم. اجازه هم نمی‌دهم کسی به همین شکل ترانسفر انجام بدهد. در ترانسفر مجید حسینی ۱۰۰نفر به باشگاه این بازیکن (استقلال تهران) رفته‌اند و گفته‌اند که ما می‌توانیم حسینی را با قیمت بالاتری به ترابوزان بفروشیم.» رئیس باشگاه ترابوزان اما در پاسخ به این رفتار پیام شفافی برای واسطه‌ها داشت و تصریح کرد: «کور خوانده‌اید! ترابوزان دیگری خونی برای مکیدن توسط این منیجرها ندارد. دیگر به این شکل بازیکن نمی‌خریم و اجازه‌اش را هم نمی‌دهیم کسی این کار را با باشگاه انجام بدهد.» آقااوغلو در بخش پایانی حرف‌هایش پیرامون پیشنهاد باشگاه به حسینی گفت: «ما این بازیکن جوان را با قراردادی 3ساله جذب می‌کنیم و به هیچ‌عنوان زیر بار امضای قرارداد یک ساله و قرضی نخواهیم رفت.» 

    پاسپورت حسینی سوژه شد
همه مقدمات برای سفر پنجشنبه شب حسینی به ترابوزان از سوی سران باشگاه آماده شد تا جایی که بلیت این سفر نیز به مدافع تیم‌ملی و مدیربرنامه‌های او رسید غافل از این که روز پنجشنبه باشگاه استقلال بعد از بن‌بست در مذاکرده با ستاره جوان خود از در اختیار گذاشتن گذرنامه حسینی خودداری کرد به همین خاطر سفر او به ترکیه به تعویق افتاد. رسانه‌های ترک هم از ضبط گذرنامه حسینی و مشکلات در راه پیوستن این بازیکن به ترابوزان پرده برداشتند. سایت‌های ترک مدعی شدند طبق اخبار رسیده از باشگاه ترابوزان ممکن است به‌دلیل ضبط گذرنامه حسینی از سوی باشگاه استقلال خرید این بازیکن منتفی شود.

در واکنش به این اخبار و شایعات باشگاه ترابوزان با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت takvim مدعی شدند مشکلی در راه ترانسفر مدافع جوان ایرانی وجود ندارد. در این بیانیه آمده است مذاکرات با خود مجید حسینی و باشگاه استقلال ایران در حال انجام است و بدون این که مشکل خاصی وجود داشته باشد این بازیکن ظرف مدت کوتاهی برای انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد راهی شهر ترابوزان خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید