• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 تیر 1397
کد مطلب : 23123
+
-

بیرانوند تا نیم‌فصل می‌ماند

بیرانوند تا نیم‌فصل می‌ماند

شاید خود بیرانوند هم فکرش را نمی‌کرد که آن‌قدر زود بتواند به اوج برسد. دروازه‌بان اول سرخپوشان در جام‌جهانی در 3بازی تیم‌ملی عملکرد درخشانی داشت. دروازه‌بان اول پرسپولیس بعد از بازگشت از جام‌جهانی حالا پر پیشنهاد‌ترین بازیکن تیم‌ملی است و در حال حاضر با 8پیشنهاد رسمی در آستانه لژیونر شدن قرار دارد. اما شرایط پرسپولیس در این فصل و محرومیت از نقل‌و‌انتقالات باعث شده که سرمربی پرسپولیس اعلام کند که به بیرانوند احتیاج دارد و به همین دلیل بیرانوند با توجه به قراردادی به باشگاه دارد تنها در صورتی می‌تواند از پرسپولیس جدا شود که باشگاه با جدایی او موافقت کند.
    مخالفت برانکو و هیات مدیره 
حمیدرضا گرشاسبی سرپرست پرسپولیس پیشنهادهای خارجی بیرانوند را تایید کرده و اعضای هیات مدیره باشگاه و برانکو ایوانکوویچ را در جریان این موضوع قرار داده است. برانکو در صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده و اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز در این زمینه با برانکو هم‌عقیده هستند.
    وکیل بیرانوند با باشگاه توافق کرد
روز گذشته وکیل بیرانوند با حضور در باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس با مدیران باشگاه به گفت‌وگو پرداخت. در این جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با جدایی بیرانوند اعلام کردند. در نهایت در پایان این جلسه وکیل بیرانوند با مسئولان باشگاه به توافق رسید که این بازیکن تا نیم‌فصل در پرسپولیس باقی بماند و بعد از پایان جام ملت‌ها که در پایان نیم‌فصل اول خواهد بود و البته با باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس، بیرانوند راهی اروپا شود تا پرسپولیس هم بتواند دروازه‌بان مطمئنی را به خدمت بگیرد و جای خالی بیرانوند را پر کند.
    آغاز تمرینات بیرانوند با پرسپولیس 
بعد از توافق بیرانوند با باشگاه پرسپولیس دروازه‌بان سرخپوشان در روزهای آینده در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد تا بعد از مدت‌ها استراحت دوباره تمرینات خود را از سر بگیرد. بیرانوند حالا باید با جدیت بیشتری تمرین کند تا در آستانه جام ملت‌ها بتواند همچنان دروازه‌بان اول تیم‌ملی ایران باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید