• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 24 تیر 1403
کد مطلب : 230053
+
-

دستگیری عاملان زورگیری از مادربزرگ

دستگیری عاملان زورگیری از مادربزرگ

سارقان خشن که در کوچه‌ای خلوت گردنبند مادربزرگی را زورگیری کرده بودند، چند روز پس از این سرقت خشونت‌بار دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری، از چند روز قبل فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد که صحنه زورگیری از زنی سالخورده را نشان می‌داد. در این فیلم زنی مسن عصازنان در حال عبور از کوچه‌ای خلوت بود که ناگهان 2پسر جوان که سوار بر موتورسیکلت بودند سر رسیدند و یکی از آنها با خشونت زیادی سراغ این زن رفت. او از پشت، گلوی زن را گرفت و او را روی زمین انداخت و در ادامه به زور گردنبندش را سرقت کرد و سوار بر موتورسیکلت گریخت.
انتشار این فیلم بازتاب گسترده‌ای داشت و ضمن جریحه‌دار کردن افکار عمومی، بسیاری از شهروندان خواستار شناسایی و مجازات زورگیران شدند. هرچه این فیلم دست به‌دست می‌شد ماجرا ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کرد. شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که این سرقت خشن در یکی از محلات اردبیل اتفاق افتاده است و از همان زمان بود که چندین تیم از پلیس، تحقیقات خود برای شناسایی زورگیران را آغاز کردند و روز گذشته سرانجام موفق شدند هر دو زورگیر را دستگیر کنند.
جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل در این‌باره گفت: با همکاری پلیس و مجموعه قضایی به سرعت زورگیران کوچه علی اردبیل دستگیر شدند. او ادامه داد: با توجه به جریحه دار شدن احساسات عمومی در این حادثه تأسف‌بار پلیس و دستگاه قضا به سرعت وارد شده و 2نفر از اراذل و اوباش اردبیل که اقدام به زورگیری کرده بودند دستگیر شده و با تشکیل پرونده راهی زندان شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید