• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 24 تیر 1403
کد مطلب : 230052
+
-

جنایت بر سر منچ‌بازی

دادسرا
جنایت بر سر منچ‌بازی

دعوای 2 دوست هنگام بازی منچ در رستورانی در مشهد، رنگ خون گرفت. عامل جنایت که پس از قتل دوستش به پایتخت گریخته بود، در کمتر از یک‌ماه دستگیر شد.
به گزارش همشهری، شامگاه بیست و هفتم خرداد‌ 2 دوست قدیمی به رستورانی در مشهد رفتند و پس از سفارش غذا چشم‌شان به جعبه‌های بازی که در قفسه‌ای چیده شده بود، افتاد. آنها برای سرگرمی تصمیم گرفتند منچ‌بازی کنند، اما فقط چند دقیقه از بازی گذشته بود که ناگهان بر سر تاس انداختن با هم بحث‌شان شد. هر دو به‌شدت عصبانی و خشمگین بودند و یکی از آنها که مهدی نام داشت سفره را به‌هم ریخت و ‌نمکدان و پارچ آب را به سمت دوستش پرتاب کرد. جوان دیگر نتوانست خشمش را کنترل کند و چاقویی از روی میز برداشت و به سمت دوستش ضربه‌ای پرتاب کرد. مهدی بر اثر اصابت ضربه چاقو خون‌آلود روی زمین افتاد و ضارب با دیدن این وضعیت به سرعت از رستوران خارج شد و فرار کرد.

فرار به پایتخت
گزارش این درگیری خونین به پلیس مشهد اعلام شد و جوان زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، اما تلاش برای نجات او بی‌فایده بود و مضروب به کام مرگ رفت. در این شرایط، کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و جست‌و‌جو برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. قاتل اما از مشهد گریخته بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که به تهران فرار کرده است. با شناسایی مخفیگاه وی، مأموران موفق شدند روز پنجشنبه متهم را که در خانه دوستش در شرق تهران پنهان شده بود، دستگیر کنند. او در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه در حال بازی و خنده بودیم که دوستم شروع به جرزنی کرد. من هم عصبانی شدم و از او خواستم حواسش را جمع کند. وقتی به‌خودم آمدم دیدم ماجرا جدی شده است. نمی‌خواستم جان دوستم را بگیرم و همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد. وی ادامه داد: پس از آنکه دوستم زخمی شد، فرار کردم اما فکر می‌کردم دوستم زنده است. از ترسم در تهران مخفی شدم که پس از دستگیری فهمیدم او جان باخته و حالا به‌شدت پشیمانم.
پس از اعترافات متهم به قتل، قاضی محسن اختیاری، بازپرس جنایی تهران، پرونده را با صدور عدم‌صلاحیت به دادسرای مشهد فرستاد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید