• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
یکشنبه 10 تیر 1403
کد مطلب : 228657
+
-

جنایت هولناک در تفریح دوستانه

داخلی
جنایت هولناک در تفریح دوستانه

با پیدا شدن اجساد 5 مرد جوان در ارتفاعات روستای قزلجه در استان همدان، تحقیقات پلیس برای کشف اسرار این جنایت هولناک آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، عصر پنجشنبه گذشته بود که 5مرد جوان از اهالی روستای قزلجه از توابع شهرستان رزن در استان همدان سوار بر 4موتورسیکلت، برای تفریح راهی ارتفاعات اطراف روستا شدند. برخی از آنها با هم رابطه خویشاوندی داشتند و قرار بود شب را در کوهستان سر کنند و صبح به خانه برگردند اما صبح روز بعد بود که یکی از رهگذران که از آن حوالی می‌گذشت با اجساد غرق در خون 5مرد جوان روبه‌رو شد و پلیس را خبر کرد.
یکی از اهالی منطقه درباره این حادثه به همشهری می‌گوید: 5جوانی که کشته شدند، همگی از اهالی روستای قزلجه بودند که در تهران کار می‌کردند و برای تفریح به روستا آمده بودند.
او ادامه می‌دهد: وقتی از حادثه باخبر شدیم، راهی ارتفاعات اطراف روستا شدیم و کمک کردیم که اجساد را به پایین منتقل کنیم. ظاهرا در محل حادثه یک قبضه کلت پیدا شده و گفته می‌شود که عامل اصلی جنایت یکی از همین 5جوان است که پس از قتل بقیه، با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است. آنطور که می‌گویند، او از قبل با بقیه جوان‌ها اختلاف شخصی داشته و با تهیه اسلحه، به بهانه تفریح همه را به ارتفاعات روستا کشانده و پس از کشتن بقیه، زمانی که در خواب بودند، به زندگی خودش هم پایان داده است. او پس از جنایت یکی از موتورها را هم آتش زده و معلوم نیست انگیزه‌اش از این کار چه بوده است. براساس این گزارش، طاها نجفی احسان، دادستان شهرستان رزن نیز با بیان جزئیاتی از این حادثه گفته است:پس از پیدا شدن اجساد و انتقال آنها به پزشکی قانونی، هویت مقتولان احراز ودر معاینات اولیه معلوم شد که هر 5نفر از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته‌اند و براساس ظواهر موجود به‌نظر می‌رسد علت و انگیزه قتل مسائل شخصی است. با این حال درخصوص چگونگی و نیز عامل یا عوامل این قتل تحقیقات در پلیس آگاهی بی‌وقفه و شبانه‌روزی ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید