• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 21 تیر 1397
کد مطلب : 22852
+
-

غلامرضا محمدی: برای والیبال با خدم و حشم به استقبال می‌روند

محسن محمود‌صفری| غلامرضا محمدی، سرمربی تیم‌ملی نوجوانان موفق شد پس از 22 سال خارج از ایران عنوان قهرمانی  جهان را به همراه شاگردانش کسب کند. در مراسم استقبال از نوجوانان در فرودگاه امام(ره) تنها رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی حضور داشت که این مساله سبب گلایه‌های سرمربی تیم‌ملی نوجوانان شد.
    از عدم حضور مسئولان ورزش در مراسم استقبال از تیم نوجوانان گلایه داشتید. با مسئولان وزارت ورزش در این مدت تماسی داشته‌اید؟
آقای اسبقیان تماس گرفتند و ضمن تبریک، گفتند:«کوتاهی شده است.» بحث ناراحتی هم نیست ولی به غرور آدم برمی‌خورد. کشتی قهرمان جهان شده است ولی می‌بینیم که کسی به استقبال تیم قهرمان جهان نیامده است. چطور می‌شود برای والیبال فرش قرمز پهن می‌کنند و با خدم و حشم به استقبال این تیم می‌روند ولی کشتی مظلوم است. چرا چون آقای داورزنی والیبالی است و رسول خادم یک تنه دارد جور همه را می‌کشد.
    آقای داورزنی گفتند که کم کاری روابط عمومی فدراسیون کشتی بوده است.
این حرف خنده‌دار است. به‌خاطر کم‌کاری روابط عمومی کشتی عذرخواهی کردند کار روابط عمومی خودشان چیست؟ نباید اخبار فدراسیون‌ها را رصد کند. در این مدت مردم اینقدر به ما لطف داشته‌اند که اصلا کم‌کاری آقایان را فراموش کرده‌ایم. ولی یادمان نرود که این بچه‌ها کار بزرگی کرده‌اند و باید برایشان سنگ تمام گذاشت کاری که فدراسیون 
دارد می‌کند.
    جوایز نوجوانان پرداخت شده است؟
طی چند روز آینده فدراسیون این جوایز را پرداخت خواهد کرد. قبل از اعزام رسول خادم سر تمرین آمد و جوایز را مشخص کرد و البته همان زمان هم مبالغی را به بچه‌ها پرداخت کرد که این حرکت تاثیر زیادی در افزایش روحیه بچه‌ها داشت.
    خیلی‌ از شاگردان شما سال آخر حضور خود در رده نوجوانان را سپری کردند در آینده امکان دارد شما با همین نوجوانان به رده جوانان بروید؟
بستگی به نظر فدراسیون دارد.  در حال حاضر ما المپیک نوجوانان را در پیش داریم و باید تمام تمرکزمان روی این مسابقات باشد. درخصوص سوال شما هم باید بگویم حدود 80 درصد این بچه‌ها سال آخر حضورشان در نوجوانان بود.
    اوایل حضور شما در تیم نوجوانان خیلی‌ها می‌گفتند غلامرضا محمدی که پیش‌تر سرمربی بزرگسالان بوده است  به کلاس پایین‌ برگشته است. جدیدا نظرشان را پرسیده‌اید؟
آن اوایل اذیت شدم ولی کشتی عشق من است و باید دینم به این رشته را ادا کنم. حالا هم که قهرمان جهان شده‌ایم می‌گویم این کار من تنها نبوده و نمی‌تواند باشد. موفقیت همیشه با کار تیمی حاصل می‌شود. حالا هم خوشحال هستند که کشتی پشتوانه‌های قدرتمندی برای آینده دارد. 
    خیلی‌ها می‌گویند شما در تمرینات خیلی جدی هستید و بچه‌ها  از شما می‌ترسند این موضوع را تایید می‌کنید؟
من در کار جدی هستم و اعتقاد دارم مدال جهان و المپیک را بدون زحمت به کسی نمی‌دهند. بحث ترس هم نیست بحث احترام است. من خارج از تمرین با این بچه‌ها رفتاری را دارم که با پسرهای خودم دارم ولی موقع  تمرین ماجرا 
فرق می‌کند.  

این خبر را به اشتراک بگذارید