• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
شنبه 9 تیر 1403
کد مطلب : 228489
+
-

نكته بازی

این الان تلافی بود؟ مطمئنید؟
قبلا نوشتیم که شلوغ‌کاری رسانه‌ها در فصل نقل‌وانتقالات باعث کم‌اعتبار‌شدن بعضی کلمات مثل بمب و هایجک و اینطور چیزها شده است. در همین راستا و بعد از اینکه اخباری در مورد استقلالی‌شدن محمدحسین اسلامی سر زبان‌ها افتاد، یک سایت ورزشی پرمخاطب با توجه به اینکه گویا او گزینه پرسپولیسی‌ها هم بوده، نوشت: «جواد نکونام با هایجک‌کردن اسلامی انتقام پرسپولیسی‌شدن اورونوف را گرفت.» خب البته اسلامی بازیکن خوب و محترمی است. او فصل گذشته در ذوب‌آهن 4گل زد و 3پاس‌گل هم داد اما آیا واقعا استقلالی‌شدن او را که اصلا معلوم نیست تمایل پرسپولیس به جذبش تا چه اندازه جدی بوده، می‌توان با ماجرای اورونوف مقایسه کرد؟ ستاره ازبک رسما یک جام برای پرسپولیس آورد، جذب اسلامی الان تلافی نگرفتن او‌ست؟

خب داداش برانکو را می‌آوردید!
انتخاب گاریدو به‌عنوان سرمربی جدید پرسپولیس با واکنش‌های نه‌چندان مثبتی همراه شد. به هر حال اسم‌های بزرگی حول و حوش نیمکت پرسپولیس مطرح شده بود که حضور گاریدو بعد از منتفی‌شدن آنها، کمی توی ذوق هواداران زد. با وجود این بعضی‌ها هم نظرات مساعدتری دارند؛ ازجمله محمد برزگر، بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس که در این مورد گفت: «جای خوشحالی دارد که مدیران در مدت ‌کمی سرمربی جدید را انتخاب کردند!» خب اگر فقط مسئله زمان مهم است که اصلا لازم نبود همین مدت هم صرف پیدا‌کردن گاریدو شود؛ دستیار خود اسمار ویرا را می‌گذاشتید سرمربی و خلاص. حتی می‌توانستید داداش برانکو ایوانکوویچ را بیاورید که هم دستیار برادرش در پرسپولیس بود و هم یک دوره برق شیراز را هدایت کرد و این تیم را برد دسته پایین‌تر! چرا اینقدر معطلی؟!

حالا دیگر حسابگر شده‌اید؟
یکی از اخبار داغ چند روز گذشته فوتبال ایران، احتمال انتقال عبدالکریم حسن به الوکره بود. مدافع چپ قطری که طی نیم‌فصل حضورش در پرسپولیس عملکرد نسبتا خوبی داشت، گویا با پیشنهاد جدی این تیم از لیگ کشورش مواجه شده. با وجود همه گمانه‌زنی‌ها، حسن تحت قرارداد پرسپولیس است و الوکره باید رضایتنامه بگیرد. در این میان شایعات متنوعی در مورد رقم پیشنهادی باشگاه قطری مطرح شده که دامنه آن از 800هزار تا 2میلیون دلار را در‌بر‌می‌گرفت. اخبار رسمی‌تر اما نشان می‌دهد الوکره فقط 300هزار دلار بابت خرید حسن پول می‌دهد؛ رقمی که شاید با آن به‌سختی بتوان یک بازیکن ایرانی خرید! جالب است که باشگاه‌های عربی این همه ریخت و پاش می‌کنند اما بازیکن سال آسیا را که هموطن خودشان هم هست، می‌خواهند فقط با 300هزار دلار ببرند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید