• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 21 تیر 1397
کد مطلب : 22843
+
-

برانکو شاکی از علیپور و منشا

برانکو شاکی از علیپور و منشا

پرسپولیس بعد از قهرمانی مجدد در لیگ فصل گذشته خیلی زود خود را برای فصل آینده آماده کرد. سرمربی سرخپوشان با توجه به محرومیت نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس با نفرات موجود کار را بعد از یک ماه استراحت آغاز کرد و بعد از انجام یک بازی دوستانه در تهران پرسپولیس را به زادگاه خود کرواسی برد تا تمرینات آماده‌سازی تیم را بر خلاف دو فصل قبل که در اوکراین برگزار می‌شد را اینبار در کرواسی دنبال کند.  
سرخپوشان در اردوی کرواسی در کنار تمرینات سخت و طاقت فرسای مربی بدنساز تیم 4بازی دوستانه هم برگزار کردند تا خود را برای مسابقات لیگ و البته دیدار سوپر جام (که هنوز برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد) آماده کنند. بازیکنان پرسپولیس بعد از برد 8گله پرسپولیس قائمشهر، در اولین بازی دوستانه خود در کرواسی تیم آماتور لوتومر اسلوونی را با 6گل شکست دادند که البته در این دیدار به‌خاطر سفر دروازه‌بان تیم اسلوونیایی، درویشوند گلر سوم پرسپولیس درون دروازه حریف ایستاد. 
سرخپوشان در دومین بازی خود هم با یک گل برابر اینتر زاپرشیج به برتری رسیدند. در سومین بازی با شکست سنگین 5‌بر‌یک برابر الومینیچ شکست خوردند و در چهارمین و جدی‌ترین بازی با لوکوموتیو زاگرب به تساوی رسیدند تا با دو پیروزی و یک تساوی و یک شکست به کار خود پایان بدهند.
    برانکو شاکی از وضعیت تیم
با توجه به بدنسازی سرخپوشان و تمرینات سختی که مارکو برای سرخپوشان در نظر گرفت طبیعی بود که بازیکنان پرسپولیس نتوانند با کیفیت خوبی در بازی‌های دوستانه بازی کنند اما با این حال برانکو از وضعیت مهاجمان و مدافعان خود رضایت ندارد. پرسپولیس در کرواسی برابر 4حریف خود در مجموع 9گل به‌ثمر رساند که در این بین عیلپور و منشا تنها 3گل به ثمر رساندند که دومین گل منشا هم از روی ضربه پنالتی بود.
سرخپوشان همچنین در 4بازی خود در مجموع 6گل دریافت کردند که با توجه به آمار خوب خط دفاعی پرسپولیس در لیگ و همچنین نبود بیرانوند و مصدومیت سید‌جلال و شجاع، برانکو امیدوار است این آمار گل خورده در لیگ ادامه پیدا نکند.
نکته مهم در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم این است که پرسپولیس در 4بازی دوستانه خود در کرواسی صاحب 3 پنالتی شده که دو پنالتی تیم توسط علیپور و منشا از دست رفته است و برانکو از حالا به دنبال این است که در لیگ این موقعیت‌ها را تیم به‌راحتی از دست ندهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید