• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 27 خرداد 1403
کد مطلب : 227590
+
-

قتل مرموز رئیس اداره تعزیرات پاوه

جنایی
قتل مرموز رئیس اداره تعزیرات پاوه

کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای برای رازگشایی از قتل رئیس اداره تعزیرات پاوه که با شلیک 4گلوله به قتل رسیده، آغاز کرده‌اند.
به ‌گزارش همشهری، بامداد روز گذشته(شنبه)، وقتی حامد ترکاشوند، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه واقع در استان کرمانشاه از خانه‌اش خارج شد، ناگهان مردی مسلح را در برابر خود دید. فرد مهاجم با اسلحه‌ای که در دست داشت 4گلوله شلیک کرد که به سر و سینه ترکاشوند اصابت کرد و جان او را گرفت. با فرار قاتل پلیس وارد ماجرا شد اما هیچ‌کس نتوانسته بود چهره قاتل را به‌خوبی ببیند. با این حال شواهد به‌دست‌آمده نشان می‌داد که قاتل یک نفر بوده و بعد از جنایت بدون اینکه ردی از خود به جا بگذارد به مکان نامعلومی گریخته است. مهدی قنادی، مدیر روابط‌ عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه  از تلاش برای دستگیری قاتل خبر داد. او گفت:‌ طبق بررسی‌های صورت‌گرفته قاتل از ساعت‌ها قبل مقابل منزل مرحوم ترکاشوند کمین کرده بود و به محض خروج او از منزل در یکی از محله‌های شهر کرمانشاه به سمتش شلیک کرده است.
وی ادامه داد:‌ هنوز انگیزه قتل مشخص نشده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای استان در حال رسیدگی است و تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید