• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
یکشنبه 27 خرداد 1403
کد مطلب : 227588
+
-

پیدا و پنهان مرگ دختر کارگردان

داخلی
پیدا و پنهان مرگ دختر کارگردان

در شرایطی که رسانه‌های معاند با دنبال کردن خط خبری مشخص درخصوص مرگ دختری جوان به‌نام بهاره للهی ادعا می‌کنند که وی در زندان به قتل رسیده و جسدش مخفیانه دفن شده بررسی‌های انجام‌شده از کذب بودن این خبرسازی‌ها حکایت دارد و نشان می‌دهد دختر جوان در خانه‌اش فوت کرده است.
به‌ گزارش همشهری، در روزهای اخیر، رسانه‌های ضدانقلاب برای پیش بردن سناریوی کشته‌سازی مدعی شدند دختری به نام بهاره للهی که کارگردان سینما بود در زندان به قتل رسیده و جسد او مخفیانه و بدون اطلاع خانواده‌اش در بهشت سکینه کرج دفن شده است. حتی یکی از این رسانه‌ها پا را از این هم فراتر گذاشت و مدعی شد که از خانواده این فرد برای
نشان دادن محل دفن فرزندشان پول دریافت شده است.
این خبرسازی‌ها در شرایطی است که پیگیری‌های انجام‌شده نشان می‌دهد این ماجرا سراسر ساختگی است. پیگیری موضوع از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد که هیچ متهمی با نام بهاره للهی تاکنون بازداشت و زندانی نشده است. همچنین پیگیری از سازمان پزشکی قانونی و دادگستری استان البرز نشان داد که دختر جوان فروردین‌ماه امسال در خانه خود واقع در کرج فوت کرده است.
اما بهاره للهی چطور جانش را از دست داد؟ حسین فاضلی هریکندی، رئیس‌کل دادگستری استان البرز در این‌ باره به میزان گفت: ساعت ۲۱ روز ۱۳فروردین امسال ساکنان یک مجتمع آپارتمانی در شهرک گلستانک محمدشهر کرج متوجه بوی نامطبوع از داخل یکی از واحدها شدند. وقتی ماموران وارد آنجا شدند با پیکر بی‌جان خانمی حدود ۴۰ساله مواجه شدند که شواهد نشان داد بهاره للهی نام دارد.
وی ادامه داد:‌ در بررسی‌ها معلوم شد حدود 3هفته از زمان فوت متوفی گذشته و به‌دلیل عدم‌ پیگیری وابستگان متوفی، پس از مدتی جسد در بهشت سکینه کرج دفن شد. این پرونده در حال بررسی است و پس از مراجعه اولیای دم و با درخواست آنها قبر مجاور محل دفن نیز پیش‌خرید و هزینه‌های خرید 2قطعه قبر و هزینه‌های دفن پرداخت شد. به ‌گفته رئیس ‌کل دادگستری استان البرز، دختر جوان سابقه بازداشت در زندان نداشته و تحقیقات برای روشن شدن علت فوتش ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید