• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب : 226775
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/X6OQm
+
-

خبر

12هزار
پردازشگر گرافیکی H100 از شرکت تراشه‌سازی‌ انویدیا به درخواست ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای تأمین پردازنده‌های هوش مصنوعی شرکت‌های ایکس و xAI در اولویت تولید قرار گرفت. ماسک تأیید کرده که محموله تراشه‌های هوش مصنوعی تسلا را به 2شرکت دیگرش منتقل می‌کند. البته پیش‌ازاین ماسک گفته بود که تسلا قصد دارد تعداد تراشه‌های فعال H100 خود را تا پایان سال2024 از 35هزار به 85هزار افزایش دهد.

60دلار
برای آداپتور هدست واقعیــت مجـــازی پلی‌استیشن تعیین شد. تبدیل PS VR2 که امکان تجربه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را برای گیمرها روی کامپیوترهای خانگی ممکن می‌سازد، به‌طور رسمی از سوی سونی معرفی شده است. طبق اعلام سونی، حداقل مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز برای بهره‌مندی از امکانات این آداپتور شامل ۸گیگابایت حافظه رم و پردازنده اینتل Core i5-7600 می‌شود.

محبوبیت ساعت‌های هوشمند هواوی
میزان فروش ساعت‌های هوشمند سامسونگ اخیرا بهبود یافته، اما در کمال تعجب این شرکت معروف با افت رتبه مواجه شده و از رتبه سوم به چهارم سقوط کرده و حالا هواوی جای قبلی این شرکت را گرفته است. رتبه اول هم متعلق به اپل است.

تیک‌تاک هک شد
اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدئوی کوتاه تیک‌تاک اقداماتی برای متوقف کردن یک حمله سایبری انجام داده که حساب کاربری چند برند و افراد مشهور ازجمله شبکه خبری سی‌ان‌ان را هدف گرفته است. گویا حساب کاربری یک فرد مشهور نیز هک شده بود، اما اطلاعات آن به خطر نیفتاده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :