• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 13 خرداد 1403
کد مطلب : 226621
+
-

دستگیری عامل جنایت در آمبولانس

جنایی
دستگیری عامل جنایت در آمبولانس

قاتل فراری که در جریان حمله مسلحانه به یک آمبولانس فرد مجروحی را همراه با برادرش به قتل رسانده بود پس از 49روز زندگی مخفیانه دستگیر شد.
به گزارش همشهری، عصر چهارشنبه، 15فروردین امسال مردی که برای ملاقات با برادرش به زندان کهنوج رفته بود، هنگام خروج از زندان هدف اصابت گلوله سرنشینان خودرویی قرار گرفت و مجروح شد. با وجود اینکه وی به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به‌دلیل وخامت حالش قرار شد او به بیمارستانی در کرمان منتقل شود. در این شرایط برادر مرد مجروح یک آمبولانس خصوصی کرایه کرد و همراه وی راهی بیمارستان کرمان شد.
مردان مسلح وقتی پی بردند مردی که هدف قرار داده‌اند هنوز زنده است به تعقیب آمبولانسی که از بیمارستان خارج شده بود پرداختند و به‌سوی آن تیراندازی کردند. در این حادثه راننده و تکنیسین آمبولانس مجروح شدند و پس از توقف آمبولانس، ضاربان فهمیدند که آمبولانس را اشتباه گرفته‌اند. آنها بار دیگر به پرسه‌زدن در اطراف بیمارستان پرداختند تا اینکه آمبولانس دیگری را شناسایی کردند و بعد از توقف آن، فرد مورد نظر همراه با برادرش را در پشت آمبولانس دیدند و با تیراندازی آنها را به قتل رساندند و گریختند.
به‌دنبال این جنایت، تحقیقات در این‌باره آغاز شد. شواهد به‌دست‌آمده نشان می‌داد که این جنایت به‌دلیل اختلافات بین 2طایفه در منطقه رودبار جنوب اتفاق افتاده است. سال قبل در درگیری بین اعضای 2طایفه 2نفر به قتل رسیده بودند و ضاربان هدف‌شان انتقام‌گیری بود.
ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند 3نفر از همدستان قاتل فراری را دستگیر کنند اما هیچ ردی از او به‌دست نیامد.
با گذشت 49روز از وقوع این جنایت سرهنگ علی کریمی، سرپرست انتظامی شهرستان از دستگیری قاتل مسلح خبر داد. او گفت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی عنبرآباد با پی‌جویی‌های پلیسی و تخصصی، موفق به شناسایی محل اختفای قاتل شدند و در یک عملیات پلیسی، او را پس از ۴۹روز زندگی مخفیانه در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان عنبرآباد دستگیر کردند و از مخفیگاه وی 2اسلحه کشف شد. او ادامه داد: متهم در تحقیقات مقدماتی به قتل اعتراف کرد و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی با مقتولان اعلام کرد.
براساس این گزارش متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید