• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
سه شنبه 8 خرداد 1403
کد مطلب : 226222
+
-

خونی که برای ملت کار می‌کند

دیدگاه
خونی که برای ملت کار می‌کند

دانیال معمار؛  سردبیر

  فیلمساز ضدانقلاب از کشور متواری می‌شود. بیانیه‌ای می‌دهد پر از توهین به ایران و ایرانیان. هدف روشن است؛ گرفتن تحفه‌ و یک مشت دلار از جشنواره فرانسوی‌. قبلا هم چند فیلمساز بی‌وطن همین راه را رفته‌اند. جایزه‌های اصلی جشنواره کن توزیع می‌شود. چیزی به کارگردان وطن‌فروش نمی‌رسد به غیر از یک جایزه خلق‌الساعه و من‌درآوردی. رئیس هیأت داوران جشنواره هم می‌گوید که این جایزه نه برای کیفیت خود فیلم، بلکه برای تلاشی است که صورت گرفته! درواقع تیر فیلمساز ضدانقلاب فراری برای کسب جایزه‌های اصلی به سنگ می‌خورد.
  برنامه روتین و هفتگی یک دلقک ضدانقلاب از یک شبکه ماهواره‌ای پخش نمی‌شود. خبر می‌رسد که برقراری ارتباط دیپلماتیک ایران و عربستان باعث شده مدیران این شبکه مانع از پخش این برنامه شوند. سوژه برنامه این هفته آقای دلقک هم شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش بوده که پخش آن به در بسته می‌خورد. تحقیری دیگر در کارنامه ضدانقلاب ثبت می‌شود.
  ایرانیان مقیم انگلیس برای ابراز همدردی و همبستگی در شهادت رئیس‌جمهور کشورشان دور هم جمع می‌شوند. عصبانیت ضدانقلاب لندن‌نشین از برپایی چنین مراسمی طبیعی است. انگشت‌شماری در محل برگزاری مراسم تجمع می‌کنند. رقص و پایکوبی برپا می‌شود و به شرکت‌کنندگان فحاشی می‌کنند. کار به ضرب و شتم می‌رسد و در نهایت پلیس لندن ورود می‌کند. با وجود این، مراسم بزرگداشت با حضور ایرانیان مقیم انگلیس به همراه دوستداران انقلاب اسلامی از ملیت‌های مختلف برگزار می‌شود. ضدانقلاب باز هم تحقیر می‌شود.
این 3تصویر از احوال هفته گذشته معاندان و براندازان جمهوری اسلامی است. همفکران داخلی این جماعت هم حال و روز بهتری از خارج‌نشین‌ها ندارند. حقیقتا وضعیت اسفناک و ترحم‌برانگیزی است. این تصاویر نماد هستند؛ می‌توان آنها را هم به اوضاع همه وطن‌فروشان تعمیم داد و هم به شرایط جبهه معاندان در 45سال گذشته؛ جبهه‌ای که در این سال‌ها چیزی غیر از شکست و حقارت در کارنامه‌ خود ثبت نکرده‌ است.
تشییع باشکوه و خیره‌کننده شهید جمهور در روزهای گذشته هم یک ضربه کاری دیگر بود بر پیکر این براندازان. برای همین هم رهبری فرمودند که خداوند در این حادثه تلخ و سنگین، برای ملت ایران برکت قرار داد. کدام برکت؟ ضدانقلاب و اربابان آنها در 2سال گذشته برای جدا‌کردن مردم از حاکمیت و نظام، سنگ تمام گذاشتند. تمام سعی و سرمایه خود را برای ایجاد این شکاف مصرف کردند. تصویری از این شکاف هم برای مردم جهان ساختند. خب نتیجه چه شد؟ با وجود تدارک گسترده‌ معاندان و مخالفان نظام اسلامی در این 2سال، تصاویر تشییع شهدای خدمت و ارادت مردم به عالی‌ترین مقامات سیاسی جمهوری اسلامی کاری کرد که تمام این برنامه‌ها و سرمایه‌ها نقش بر آب شود.
شکوه و عظمت این تشییع مقابل چشم مردم جهان قرار گرفت. دنیا در روزهای گذشته دید وفاداری و دلبستگی مردم ایران به کسانی را که نماد شعارهای انقلاب اسلامی هستند. برکت این شهادت و خون‌های ریخته‌شده برای خدمت به مردم، حالا حالاها برای جمهوری اسلامی و ملت ایران کار خواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید