• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225605
+
-

با مردم

واریز سود سهامداران بورس با ذکر نام شرکت واریز‌کننده باشد
من یکی از سهامداران شرکت بورس هستم که در چند شرکت سرمایه‌گذاری کرده و سهام خریده‌ام. هنگامی که سود هر یک از این سهام‌ها به‌حساب من واریز می‌شود تنها مبلغ سود در پیامک ذکر شده و نشانی از شرکت واریز‌کننده آن نیست. پیشنهاد می‌کنم در اینگونه پیامک‌ها جزئیات بیشتری مثل نام شرکت و شرح واریزی هم درج شود تا دریافت‌کننده سردرگم نشود.
 مریم از تهران

قانون حمایت از معلولان به‌طور کامل اجرا شود
در سال96 قانونی به تصویب مجلس رسید و از اردیبهشت‌ماه سال97 لازم‌الاجرا شد که در حمایت از معلولان است. ماده‌27 این قانون دولت را موظف کرده که برای افراد با معلولیت شدید که قادر به انجام کاری نیستند حداقل حقوق سالانه درنظر گرفته و به حسابشان واریز شود. متأسفانه این بند تا به الان اجرا نشده است و معلولانی مثل من، برای گذران زندگی به ناچار سربار خانواده و عزیزانمان هستیم. از دولت محترم درخواست داریم تا هر چه زودتر این بند را اجرایی کنند.
یک هموطن معلول از بیرجند

سامانه یکپارچه بانکی برای دریافت سهم‌الارث ایجاد شود
هنگامی که یک فرد فوت می‌کند بازماندگان باید برای دریافت حق‌الارث خود به همان بانکی که شخص متوفی حساب داشته مراجعه و هرکدام به‌طور جداگانه حساب شخصی افتتاح کنند. این رویه موجب دردسر برای افراد می‌شود. درحالی‌که طراحی و راه‌اندازی یک سامانه مشخص و مربوط به این موضوع علاوه بر سهولت کار از هدررفت وقت و انرژی خواهد کاست.
 صارمی از تهران

ورزش صبحگاهی در ورزشگاه شیرودی برگزار شود
ما یک گروه 20نفره هستیم که به اتفاق خانواده‌هایمان سال‌هاست از ساعت 5صبح در پیست دوومیدانی ورزشگاه شهید شیرودی ورزش می‌کنیم. این شرایط برای افرادی مثل من که به واسطه شغلشان دیر‌وقت به خانه بازمی گردند فرصتی بود که ساعاتی را در کنار همسر و فرزندانشان باشند. اخیرا مسئولان ورزشگاه اعلام کرده‌اند که ساعت ورزش برای آقایان 6تا 8صبح است و بعد از آن به بانوان اختصاص دارد. این طرح جدید برای ما که به اتفاق خانواده ورزش می‌کردیم دردسر‌ساز شده است.از طرفی به فصل گرما نزدیک می‌شویم و ساعت 7صبح به بعد ورزش در فضای باز و زیر نور‌خورشید طاقت‌فرساست. لطفا مسئولان ورزشگاه در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
آشتیانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید