• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 29 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225399
+
-

باران کارت

چلسی رکورد اخطار را خواهد زد جکسون بدون خطا کارت می‌گیرد

باران کارت

چلسی در فصل 24-2023 و با هدایت مائوریسیو پوچتینو رکوردهای زیادی را نشکسته است اما این تیم در بازی چهارشنبه‌شب در برایتون یک رکورد تاریخی و البته منفی را در لیگ برتر ثبت کرد. آبی‌ها در حال‌حاضر در فاصله یک بازی مانده به پایان لیگ به رکورد بیشترین کارت در یک فصل لیگ برتر رسیده‌اند. پیش از این نیکلاس جکسون پس از زدن گل برتری به ناتینگهام فارست در سیتی گراوند، هیجان‌زده شده و کارت دهم خود در این فصل را دریافت و چلسی را با بداخلاق‌ترین تیم تاریخ لیگ برابر کرده بود. او پس از گلی که با ضربه سر زد، چلسی را 3-2 جلو انداخت، درحالی‌که 8دقیقه قبل از این گل تیمش از حریف عقب بود. شادی افراطی‌ جکسون حساسیت داور را برانگیخت و کریس کاوانا به او کارت زرد داد. این کارت، کارت شماره104 آبی‌های لندن بود، شامل 101کارت زرد و 3کارت قرمز که آنها را با رکورد تاریخ لیگ که قبلا توسط لیدز یونایتد در فصل 22-2021 ثبت شده بود، برابر کرد اما این کافی نبود و چلسی در بازی چهارشنبه‌شب 3کارت دیگر هم به کارت‌هایش اضافه کرد و با 107کارت در صدر بداخلاق‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. کارت‌های زرد کایسدو و رحیم استرلینگ با کارت قرمز ریس جیمز همراه شد و چلسی را در مجموع به 107کارت در این فصل رساند؛ 103کارت زرد و 4کارت قرمز.


یکی از بازیکنانی که برای دومین‌بار شانس حضور در این لیست را دارد، ژائو پالینیا از فولام است. هافبک پرتغالی در حال‌حاضر 13کارت‌(زرد) در این فصل دارد و در آخرین بازی خود در لوتون تاون که یکشنبه برگزار می‌شود، برای تکرار تلاش فصل گذشته به یک کارت نیاز دارد.

از  شروع فصل گذشته، پالینیا بازیکن پرتغالی فولام در 67بازی 27کارت زرد دریافت کرده که 5کارت زرد بیشتر از هر بازیکن دیگری است. نلسون سمدو با 22 اخطار نفر دوم است با این تفاوت که او در این مدت یک کارت قرمز هم دریافت کرده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید