• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225206
+
-

میز خبر

احیای11000شغل در اصفهان
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان گفت: شغل از بین رفته برای ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر در سال گذشته احیاء شد و به چرخه اشتغال استان بازگشت.
به گزارش ایرنا، احسان شهیر افزود: ۶۷ هزار و ۶۳ بنگاه اقتصادی فعال در زمینه واحدهای تولیدی، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع‌دستی تا پایان سال گذشته در استان شناسایی شدند که در مجموع ۴۸۲ هزار نفر در آنها مشغول کار بودند.‌

ایجاد پالایشگاه شیر در خراسان جنوبی
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: راه‌اندازی پالایشگاه شیر از اولویت‌های کاری استان است و درصورت ورود سرمایه‌گذار، حمایت لازم را انجام می‌دهیم. به گزارش ایسنا، مهدی جعفری در دیدار با فعالان صنعت دام و طیور استان اظهار کرد: درصورت اعلام آمادگی سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی پالایشگاه شیر در خراسان جنوبی حمایت تسهیلاتی خواهیم داشت.

توزیع۹۰۰ آمبولانس در استان‌ها
رئیس جمعیت هلال احمر کشور از توزیع ۹۰۰آمبولانس و خودروی نجات در بین استان‌های کشور خبر داد. به گزارش مهر، پیر حسین کولیوند ارتقای تجهیزات به روز و پیشرفته را از اولویت‌ها دانست و افزود: تعداد داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از ۴۶۰ هزار نفر، امروز به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده که اتفاق بسیار بزرگی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :