• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 18 تیر 1397
کد مطلب : 22497
+
-

خبرهای کوتاه

پدر به آنتن شبکه2 رسید

شبکه 2 سیما با آغاز پخش تیزرهای سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، از نزدیکی زمان پخش این سریال خبر داد. 
به گزارش همشهری، این سریال که با طرح و فیلمنامه‌ای از عنقا در زمستان سال گذشته کلید خورد، بنا بود در ‌ماه مبارک رمضان به‌عنوان سریال ویژه شبکه2 روی آنتن برود، اما با تغییرات کنداکتور این شبکه پیش از رمضان، در نوبت نمایش ماند. 

با شروع این سریال مهدی سلطانی با گذشت بیش از یک سال درحالی‌که محبوبیت او با ایفای نقش هاشم‌خان در سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» دوچندان شده، با کاراکتر جدیدی این بار به تلویزیون برمی‌گردد. 

ساخت این سریال که بنا بود در 30قسمت 30تا 32دقیقه‌ای روی آنتن برود، پس از منتفی شدن پخش رمضانی، با فراغ بال بیشتری پیگیری شد و اکنون 30قسمت 45دقیقه‌ای دارد. علیرضا قربانی خواننده تیتراژ «پدر» است و مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ریحانه پارسا، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان بازیگران آن هستند.

   تولید « از سرنوشت» در 50‌قسمت 

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی به گزارش سینما پرس، سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان تولید خواهد شد. 
به‌گزارش سینما پرس، سیدمحمدرضا خردمندان که پیش‌تر فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» را کارگردانی کرده بود، این روزها مشغول مطالعه متن سریال «از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان است. نگارش این سریال به قلم محمد محمود سلطانی به‌پایان رسیده و به‌احتمال فراوان تا یک‌ماه دیگر وارد مرحله پیش‌تولید خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید