• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224962
+
-

نكته بازی

حالا واقعا نه در این حد
یکی از ستایش‌شده‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم فوتبال ایران «هوادار» بوده است. شاگردان مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کنند، هجومی و بی‌پروا هستند و نسبت به نیم‌فصل اول نتایج بهتری هم به‌دست آورده‌اند. همه اینها باعث شده آنها در معرض تعریف و تمجید باشند که حقشان است. هوادار جلوی پرسپولیس هم فوتبال خوبی بازی کرد اما راستش اینکه شجاعی بعد از بازی گفته «حق‌مان باخت نبود» را زیاد متوجه نشدیم. شاگردان او در این بازی 4-3موقعیت عالی گلزنی داشتند اما پرسپولیس عملا مشغول ریخت‌وپاش‌کردن فرصت‌های باورنکردنی بود؛ 3تا آل‌کثیر، 2تا اورونوف، یکی امید عالیشاه و بقیه موارد. نتیجه این بازی شاید می‌توانست 6بر 2باشد اما باز هم در آن صورت هوادار بازنده بود. شما که تیم خوبی داری، کلام خوبی هم داشته باش!

خودت خسته نشدی؟
تکراری‌ترین اتفاق این هفته‌های لیگ برتر، حتی تکراری‌تر از تغییر ساعت بازی‌ها و پخش تلویزیونی ضعیف مسابقات و گزارش‌های اعصاب‌خردکن جواد خیابانی، آه و ناله‌هایی است که ژوزه مورایس سر می‌دهد و البته کنایه‌های بی‌پایانی که به بازیکنان خودی می‌زند. او که قبل از بازی با مس رفسنجان برای بار چندم گفته بود تیمش آنقدرها پرستاره نیست، پس از تساوی یک - یک در این بازی هم به نوعی حرف‌هایش را تکرار کرد: «خیلی موقعیت خراب می‌کنیم، شاید چون سوپراستارهای زیادی داریم!» معلوم نیست این بنده خدا با کی کار دارد و منظورش از این حرف‌ها چیست. اما مصاحبه‌های او کاملا قابل پیش‌بینی شده‌اند. البته اینکه شما از 36امتیاز دور برگشت فقط 17امتیاز به‌دست آورده‌اید، ممکن است یک ربط مختصر هم با توانایی کادرفنی داشته باشد، نه؟

مغزهای کوچک زنگ‌زده
سال‌هاست در نقد شایعه راه‌دادن مربیان و بازیکنان پرسپولیسی و استقلالی مقابل این تیم‌ها مطلب می‌نویسیم و داستان همچنان ادامه دارد. معلوم نیست چرا باید یک نفر در پخش زنده تلویزیونی همه حیثیت خودش را حراج کند تا هواداران تیم سابقش خوشحال شوند! اتفاقا با درخشش مقابل این تیم‌هاست که شاید شانس ارتقای شغلی برای آنها پیدا شود؛ مثل بیرانوند و وحید امیری که جلوی قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم را گرفتند و فصل بعد به این تیم آمدند، مثل یحیی گل‌محمدی که پرسپولیس کالدرون را برد و جای او را گرفت. با این حال کماکان هستند کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند. در همین راستا بعد از شکست هوادار مقابل پرسپولیس هم شاهد برخی اتهام‌زنی‌ها به علیرضا حقیقی بودیم. چرا؟ چون نتوانسته موقعیت دو به تک عالیشاه و آل‌کثیر را بگیرد. شما به بزرگی خودتان ببخشید!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید