• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 22 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224824
+
-

با مردم

جاده روستای سراجه قم نا‌ایمن است
جاده سراجه در شهر قم به‌علت عرض‌کم و تردد زیاد خودروها خصوصا خودروهای سنگین که در حال رفت‌وآمد به منطقه نفتی سراجه هستند موجب شده تا آمار تصادف و تلفات مالی و جانی در این محور افزایش پیدا کند. از طرفی طی چند سال اخیر جمعیت این روستا هم افزایش پیدا کرده و خود این موضوع موجب تردد بیشتر در این مسیر شده است. ضروری است تا مسئولان با تعریض و ایمن‌کردن این جاده جلوی خطرات آینده را بگیرند.
سلطانی از قم

وضع آسفالت خیابان رودکی ارومیه اسفبار است
اکثر خیابان‌های ارومیه نیازمند مرمت و روکش آسفالت است و این وضع در خیابان رودکی این شهر بسیار بدتر از باقی خیابان‌هاست، به‌گونه‌ای که تردد خودروها در آن بسیار سخت است و باعث آسیب‌رساندن به جلوبندی خودروها و نیز آسیب‌دیدن سرنشینان خودرو می‌شود.
امینی از ارومیه

آب شهرک والفجر پرندک روزی 17ساعت قطع است
هوا هنوز خنک است و از گرما خبری نیست. مسئولان هم می‌گویند جیره‌بندی در کار نیست ولی در پرندک و در شهرک سازمانی والفجر(23) روزی 17ساعت قطعی آب داریم! در این منطقه همه ساله در فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی قطعی آب داریم و در اوایل فصل پاییز مشکل حل می‌شود. اما تا به‌حال رسیدگی نشده. بهتر است مسئولان فکری جدی کنند و جلوی این همه ویلاسازی و درختکاری خارج از رویه و استخرسازی را بگیرند و به فکر رفاه 15هزار نفر جمعیت منازل سازمان باشند. خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی‌آبی کلافه‌کننده است.
حسینی‌خواه از پرندک تهران

پیامک
قطعی آب در پردیس قلهک باعث سلب آسایش شده است

مدت‌هاست که قطع آب در پردیس قلهک واقع در ناحیه 5منطقه 3شهرداری مکرر اتفاق می‌افتد که باعث سلب آسایش و ناراحتی مراجعه‌کنندگان به مجموعه می‌شود، از مسئولان درخواست حل این مشکل به جهت تامین رفاه حال مراجعه‌کنندگان به مرکز فرهنگی را داریم.
جابری از تهران

هزینه‌های درمان ناباروری ظرف چند‌ماه 2.5برابر شده است
چند سال است برای درمان ناباروری به مراکز درمانی مراجعه می‌کنم و همه ساله با افزایش هزینه‌ها مواجه بوده‌ام. متأسفانه امسال ظرف چند‌ماه هزینه‌ها چند برابر شد. مثلا هزینه‌ آی‌وی‌اف‌(IVF) دربهمن‌ماه در یکی از مراحل 6تا 8میلیون تومان بود که امسال همان مراحل به 20میلیون تومان رسیده است. خبری از پوشش 90درصدی بیمه هم نیست و بخشی از داروها هم از پوشش بیمه خارج شده‌اند و مثلا 50درصد دارو را پوشش می‌دهند و بقیه را باید آزاد تهیه کنید.
شفیعی از تهران

ساخت‌و‌ساز در شهر قدس قانونمند نیست
چند سالی است که ساختمان‌سازی‌ درشهر قدس که نام قدیم آن قلعه‌حسن‌خان است به سرعت در حال انجام است و در این میان برخی از پیمانکاران بدون درنظر‌گرفتن اصول شهر‌سازی‌ و صرفا جهت کسب درآمد بیشتر اقدام به ساخت‌وساز می‌کنند.مثلا ساختمان‌های 5طبقه‌ای در این منطقه وجود دارند که پارکینگ ندارند یا ساختمان‌هایی با ارتفاع زیاد و بالای 5طبقه در کوچه‌هایی با عرض کم ساخته می‌شود. این قبیل تخلفات علاوه بر نازیبا‌کردن چهره شهر از نظر ایمنی هم جای اشکال دارد؛ مثلا درصورت وقوع یک حادثه مثل آتش‌سوزی یا زلزله، نیروهای امداد امکان دسترسی و کمک‌رسانی به موقع را نخواهند داشت.
زرافشان از شهر قدس


 

این خبر را به اشتراک بگذارید