• دو شنبه 4 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 24
شنبه 22 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224795
+
-

گروگانگیری آتشین مقابل پالادیوم

داخلی
گروگانگیری آتشین مقابل پالادیوم

سارقی که به جرم سرقت مسلحانه از خانه مرد کارخانه‌دار 12سال در زندان بود، پس از آزادی نقشه گروگانگیری کشید تا از مرد کارخانه‌دار و خانواده‌اش انتقام بگیرد.
به گزارش همشهری، حدود ساعت 17عصر پنجشنبه، مرد کارخانه‌داری با پلیس تماس گرفت و گفت همسر و دخترش در دام یک گروگانگیر خطرناک گرفتار شده‌اند. وی توضیح داد: گروگانگیر مهدی نام دارد. او 12سال قبل با تهدید اسلحه وارد خانه‌ام شد و دست به سرقت زد اما پلیس او را دستگیر کرد و به زندان محکوم شد. او حالا آزاد شده و برای انتقام از من، همسر و دخترم را که در راه پاساژ پالادیوم بودند، داخل ماشین‌شان گروگان گرفته و برای آزادی آنها درخواست دلار و سکه کرده است. با توجه به حساسیت ماجرا، تیمی از مأموران پلیس وارد عمل شدند و خودروی همسر و دختر شاکی را روبه‌روی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی کردند. گروگانگیر، چاقو به‌دست داخل ماشین نشسته، شیشه‌ها را بالا کشیده و درها را قفل کرده بود. او به محض دیدن گشت پلیس، یک ظرف 4لیتری بنزین را روی خودش و مادر و دختر ریخت و تهدید كردکه ماشین را به آتش می‌کشد. لحظات دلهره‌آور و نفسگیری در داخل ماشین حکم‌فرما بود. مأموران برای جلوگیری از حادثه‌ای هولناک شیشه خودرو را نشانه گرفته و اقدام به شلیک کردند .در همان لحظه گروگانگیر فندک را روشن کرد اما مأموران که با شلیک گلوله شیشه ماشین را شکسته بودند، با عکس‌العملی سریع در ماشین را باز کردند و گروگانگیر را که دچار سوختگی شده بود به همراه گروگان‌ها از داخل ماشین بیرون کشیده و جانشان را نجات دادند.
در جریان این حادثه، مرد گروگانگیر دچار 40درصد سوختگی شد و دختر 13ساله نیز به‌صورت سطحی از ناحیه صورت و دست آسیب دید که تحت مداوا قرار گرفت. به‌گفته سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران، گروگانگیر اعتراف کرده که 12سال پیش، وقتی به جرم سرقت از خانه شاکی دستگیر و به 12سال حبس محکوم شده، از آنها کینه به دل گرفته و قصد انتقام‌جویی داشت که نقشه‌اش ناکام ماند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :