• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 22 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224782
+
-

اولین قسمت از سری جدید «ارباب حلقه‌ها» در راه است

پلان
اولین قسمت از سری جدید «ارباب حلقه‌ها» در راه است

برادران وارنر فیلم جدید «ارباب حلقه‌ها» را با عنوان «شکار گولوم» در سال ۲۰۲۶ اکران می‌کند. تمرکز این فیلم به کارگردانی اندی سرکیس، بر گولوم است.
دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، روز پنجشنبه گفت: پیتر جکسون که کارگردان سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» بود، تهیه‌کننده فیلم جدید است و در هر مرحله با آن همراهی می‌کند. زاسلاو عنوان کرد که این پروژه اکنون در مراحل اولیه نوشته‌شدن فیلمنامه توسط فرن والش و فیلیپا بوینس، همراه فیبی گیتینز و آرتی پاپاجئورگیو است و آنها قصد دارند داستان‌هایی را بگویند که هنوز گفته نشده‌اند.
 بیانیه مطبوعاتی برادران وارنر هم فاش کرد که عنوان این فیلم «ارباب حلقه‌ها: شکار گولوم» است و کارگردانی آن بر عهده سرکیس است و خود وی نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت. برادران وارنر نخستین بار در فوریه۲۰۲۳ اعلام کرد که مایک دی لوکا و پم عبدی، مدیران جدید استودیو، قراردادی را برای ساختن چندین فیلم براساس کتاب‌های تالکین منعقد کرده‌اند. یک فیلم جداگانه و انیمیشن از سرزمین میانه با نام «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم» از سوی برادران وارنر به کارگردانی کنجی کامیاما ساخته می‌شود.‌داستان این فیلم ۲۰۰سال قبل از وقایع «هابیت» است.
 بیش از ۲دهه است که تماشاگران سینما به‌دلیل وفاداری غیرقابل انکاری که پیتر جکسون، فرن والش و فیلیپا بوینس به حفاظت از میراث تالکین از خود نشان داده‌اند، از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» استقبال می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید