• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224692
+
-

رقابت‌های ورزشی در دهه کرامت

همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معظم شهدا در منطقه17 به رقابت پرداختند

مهدی اسماعیل‌پور؛ روزنامه‌نگار

رقابت همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم در 8رشته ورزشی به‌مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، دومین دوره رقابت‌های ورزشی «همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معظم شهدا» در مجموعه ورزشی دارالشهدا به میزبانی منطقه17 و توسط سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد. دومین دوره این رقابت‌ها در بخش بانوان و فرزندان با برگزاری مسابقات «دارت»، «بهکاپ»، «هفت‌سنگ مهارتی» و «ایستگاه‌های بازی کودکان» انجام شد.

بخش دختران و همسران
مسابقات «دارت» و «بهکاپ» در رده‌های سنی 8 تا 10سال، 11 تا 13سال و 14 تا 16سال و ایستگاه‌های بازی کودکان در رده سنی 4 تا 7 سال و «هفت‌سنگ مهارتی» در رده سنی 13سال به بالا برگزار شد. در بخش همسران شهدا نیز، بانوان در رشته‌های «فوتبال روی میز» و «دارت» در رده سنی آزاد با یکدیگر رقابت کردند.

نفرات برتر
در پایان دومین دوره رقابت‌های ورزشی «همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم و خانواده معظم شهدا» ثنا قیصری از منطقه11، زهرا جوینده از منطقه4، صبا وطن‌خواه از منطقه16، حوریه محمدی از منطقه17، زهرا قیصری از منطقه14، مهری رحم‌دل از منطقه4، نسرین داوودی از منطقه19، زینب یزدانی از منطقه17، مژگان طرفی‌نژاد از منطقه6 و ملیکا زاهد از منطقه22 عناوین نخست را به‌دست آوردند.

بخش فرزندان پسر
در بخش فرزندان پسر نیز، مسابقات در رشته‌های شوت‌دارت، پنالتی گل‌کوچک، فوتبال روی میز، دارت برگزار شد و علی ابراهیمی از منطقه20، عرشیا صالحی از منطقه17، محمدمهدی سعد از منطقه21 و علی رضایی از منطقه14 به‌ترتیب عناوین اول هر رشته را کسب کردند. رضا سیفی، شهردار منطقه17 با حضور در آیین اختتامیه این مسابقات، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دومین دوره این رقابت‌ها و عرض تبریک به مناسب آغاز دهه کرامت، درخصوص مقام والای شهدا و نیز دستاوردهای ورزش شهروندی به‌منظور دستیابی به توسعه پایدار شهری در راستای سیاست‌های کلی مدیریت شهری صحبت کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید