• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224680
+
-

با مردم

پل اتوبان صدر رنگ‌آمیزی شود
پل اتوبان صدر که طولانی هم است درهمه مسیر بتنی است و منظره آن برای رانندگانی که مسیر هر روز رفت و برگشتشان از این اتوبان است، خسته‌کننده است. رنگ‌آمیزی این پل با رنگ‌های شاد هم به زیبایی شهر اضافه می‌کند و هم در روحیه افراد تأثیر مثبت دارد. پیشنهاد می‌کنم سازمان زیباسازی تصاویری را روی این پل نقاشی کند.
نسیمی از تهران

بانک‌های قم وام ودیعه مسکن نمی‌دهند
هیچ بانکی در قم حاضر به پرداخت وام ودیعه مسکن نیست. بعد از مدت‌ها تلاش بسیار توانستم ضامن هم پیدا کنم ولی هیچ بانکی در قم وام پرداخت نمی‌کند. در مراجعه به سایت‌های بانکی آمده است: ابلاغ نشده، اعتبار نیست، فعلا دستور نداده‌اند و... . لطفا مسئولان توضیح دهند.
جوشقانی از قم

سد معبر میدان 13آبان تهران مردم را به ستوه آورده است
مدت‌هاست که دستفروشان در میدان 13آبان خیابان پیروزی سدمعبر کرده و مانع تردد مردم و عابران شده‌اند. موضوع را به 137اطلاع داده و خواستار جمع‌آوری آنها شده‌ایم اما اقدامی صورت نگرفته است. این وضعیت واقعا کلافه‌کننده شده. لطفا فکری به حال آن کنید.
فرزاد از تهران

پل زنیگوند 8سال است که مرمت و احیا نشده است
8سال پیش بر اثر جاری شدن سیل و رانش زمین پل زنیگوند شهرستان الشتر فرو ریخت.متأسفانه با گذشت این همه سال هنوز عملیات مرمت این پل تامین اعتبار نشده و هیچ اقدامی در جهت بازسازی آن صورت نگرفته است. ما مردم شهرستان الشتر درخواست بازسازی هر چه سریع‌تر این پل را داریم.
جمعی از اهالی شهرستان الشتر

پیامک
کارمزد پیامک‌های بانکی براساس تعداد تراکنش تنظیم شود

هر سال مبلغ کارمزد پیامک‌های بانکی افزایش پیدا می‌کند که خب با توجه به افزایش قیمت در همه زمینه‌ها این اتفاق طبیعی است. مشکل اینجاست که این رقم برای همه افراد یکسان است.یعنی فردی که به‌طور مثال در طول‌ماه 2 بار تراکنش مالی دارد با کسی که به واسطه شغلش روزانه چندین تراکنش انجام می‌دهد باید هزینه یکسانی را پرداخت کند. این وضعیت منصفانه نیست و اجحاف در حق افرادی است که تراکنش‌های مالی کمی دارند. لطفا این رقم متناسب با تعداد تراکنش‌های هر حساب بانکی تنظیم شود و یا حداقل برای کسانی که تعداد تراکنش‌شان در‌ ماه کمتر از 10بار است این هزینه رایگان باشد.
مدنی از تهران

بلوار ورودی شهر بافران روشنایی ندارد
 شهر بافران در شهرستان نایین استان اصفهان واقع شده است. متأسفانه بلوار ورودی این شهر روشنایی و علائم راهنمایی‌و‌رانندگی ندارد. بارها اتفاق افتاده رانندگانی که قصد عبور از این جاده را داشته‌اند به‌دلیل عدم‌دید کافی دچار مشکل، تصادف و خسارات جانی و مالی شده‌اند. از مسئولان ذیربط درخواست داریم با نصب روشنایی کافی و علائم راهنمایی و رانندگی جلوی این قبیل حوادث را بگیرند.
 سیادت از بافران

خدمات پس از فروش ابزارهای برقی در حد صفر
بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتم برای انجام امور خانه از ابرازبرقی‌فروشی‌های معروفی که اخیرا تبلیغ بسیار دارند ابزار بخرم به امید اینکه آخرین باری باشد که ابزار، آچار و از این دست وسایل می‌خرم. به 2 ‌ماه نرسید که باتری‌های دریل این ابزار تمام شد. نمایندگی گفت که باتری شامل گارانتی نیست و موجود هم نداریم! بدتر اینکه در بازار آزاد هم قابل تهیه نیست. متوجه شدم که گویا این باتری‌ها داخلی نیستند و وارد هم نمی‌شوند.
روایی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید