• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224649
+
-

اوستون و دوستان

در تیم منتخب هفته بیست‌وششم از 6بازیکن نیمه هجومی 4نفر خارجی هستند

اوستون اورونوف با 2گلی که در بازی با نساجی زد، علاوه بر اینکه پرسپولیس را به پیروزی رساند، به‌عنوان برترین بازیکن هفته هم برگزیده شد. سایت متریکا در نمرات این هفته‌اش به ستاره ازبکستانی پرسپولیس نمره8.22 را داده که او را بالاتر از 2بازیکن تراکتور به‌عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی می‌کند. اورونوف این هفته 4شوت زد (بیش از یک‌سوم شوت‌های پرسپولیس) که 2شوت او داخل چارچوب بود و همان 2ضربه تبدیل به گل شد. او یک پاس کلیدی هم به همبازی‌هایش داد. این هفته فقط 3بازیکن به نمره بالاتر از 8 رسیدند که 2بازیکن دیگر از تراکتور بودند و با فاصله‌ای نزدیک پشت سر اورونوف قرار گرفتند. شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز به‌ترتیب گل‌های اول و دوم تراکتور را زدند و به‌ترتیب نمرات 8.02 و 8.15 را دریافت کردند. آلوز در این بازی هم گل زد و هم پاس‌گل داد.

   شجاع و دسته گمنامان
اما در کنار 3بازیکن فوق که موفق‌ترین چهره‌های هفته بودند، 8بازیکن دیگر هم در تیم منتخب هفته قرار گرفتند که 2نفر از آنها بازیکنان صنعت‌نفت آبادان هستند تا آبادانی‌ها به همراه تراکتور صاحب بیشترین سهمیه در تیم منتخب هفته باشند. میثم تهی‌دست در خط دفاعی و علی یوسف در خط حمله که مقابل مس رفسنجان یک گل زیبا برای آبادانی‌ها زد، 2نماینده صنعت‌نفت در تیم منتخب هفته هستند. تهی‌دست نمره7.57 گرفت و یوسف هم با نمره7.66 بهترین بازیکن آن میدان بود. در سمت چپ و راست خط دفاعی ابوالفضل رزاق‌پور از گل‌گهر و احسان قهاری از آلومینیوم به تیم منتخب رسیدند؛ 2مدافعی که یکی از آنها مقابل پیکان به پیروزی رسید اما دیگری در ادامه توقف‌های گل‌گهر باز هم مقابل شمس آذر متوقف شد. درون دروازه هم علیرضا حقیقی با نمره7.76 در مقابل ملوان بهترین دروازه‌بان هفته بود.

   شهریار همچنان هست
در خط میانی و در کنار آلوز و اورونوف، شاهد حضور جواد آقایی‌پور و ماشاریپوف از استقلال خوزستان و تهران هستیم. هر دوی این بازیکنان برای تیمشان گل زدند و نمره آنها به‌ترتیب 7.92 و 7.85 بود. ‌اما در خط حمله، زوج علی یوسف در تیم منتخب بازیکنی بود که برخلاف تیمش سپاهان، خودش هنوز درخشش را فراموش نکرده و هر هفته امتیازات خوبی می‌گیرد. شهریار مغانلو این هفته روی پاس کاوه رضایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد و پانزدهمین گلش را در این فصل زد. او در این بازی 4شوت زد که فقط یکی از آنها داخل چارچوب بود و البته همان یکی تبدیل به گل شد. نمره7.69 متریکا، شهریار را در خط حمله تیم منتخب در کنار علی یوسف عراقی قرار داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید