• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224606
+
-

با مردم

زمان کوتاه بازپرداخت وام نهضت مسکن ملی در کوهدشت
در کوهدشت لرستان که از نقاط محروم و کمتر برخوردار کشور است اقساط وام نهضت مسکن ملی کوتاه‌تر و سود آن سنگین‌تر است. درحالی‌که بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که سود وام نهضت مسکن ملی 18درصد و اقساط آن حدود 5میلیون تومان است. در لرستان مسئولان اعلام می‌کنند که باید سریع قسط‌بندی کنید و سود 23درصدی بدهید و اقساط آن نیز حدود 12میلیون است. مسئولی توضیح بدهد بنده کارمند با 3‌فرزند چگونه 12میلیون تومان قسط بدهم. البته این مشکل مخصوص من نیست و بسیاری از همشهریان دیگر من در کوهدشت نیز همین مشکل را دارند.
مریدی از کوهدشت

نام واریز‌کننده پول در پیامک‌ها ذکر شود
به‌واسطه شغلم روزانه تراکنش‌های مالی بالایی دارم و تعداد زیادی از افراد به کارت یا حساب بانکی‌ام پول واریز می‌کنند. درج‌نشدن نام این افراد در پیامک‌های بانکی خیلی از اوقات باعث سردرگمی می‌شود. مطمئنم افراد دیگری هم هستند که با این مشکل دست به گریبانند. به همین جهت تقاضا می‌کنم نام افراد واریز‌کننده پول در پیامک‌های بانکی ثبت شود. این موضوع هم برای اطلاع و آگاهی فردی که پول را دریافت کرده مفید است و هم به‌عنوان سند و مدرک قابل ارائه است.
سمندریان از تهران

آسفالت آزادراه امیرکبیر نیازمند بازسازی فوری است
آسفالت آزادراه امیرکبیر (قم-کاشان و بالعکس) نیازمند بازسازی فوری است. خرابی این مسیر پرتردد باعث تحمیل هزینه‌های بسیار به رانندگان، وقوع تصادفات و ایجاد خسارات مالی و جانی فراوان می‌شود. تقاضا می‌شود بازسازی این مسیر در دستور کار مسئولان باشد.
مقدم‌فر از کاشان

شعب بانک مهر ایران افزایش پیدا کنند
بانک مهر ایران به‌دلیل پرداخت شرایط آسان برای گرفتن وام‌های کم‌بهره تقریبا همیشه شلوغ است و هر ساعتی از اوقات کاری که مراجعه کنید با انبوهی از متقاضیان و مشتریان بانک مواجه خواهید شد. این شرایط علاوه بر ایجاد شلوغی و گرفتن وقت مردم موجب کلافگی و خستگی کارمندان این بانک هم می‌شود. درخواست داریم تا تعداد شعبات این بانک افزایش پیدا کند یا حداقل شعبه‌هایی که وام پرداخت می‌کنند از آنهایی که کارهای روزمره بانکی را انجام می‌دهند از هم تفکیک شوند.
عبادلو از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید