• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224556
+
-

نكته بازی

پس چرا شما تشریف آوردید؟
به‌نظر می‌رسد نتایج ضعیف سپاهان دیگر حوصله همه را سر برده و در همین راستا بعد از تساوی خانگی با استقلال خوزستان هم شاهد جدل بین سرمربی تیم با خبرنگاران بودیم. بعد از آنکه ژوزه مورایس مدعی شد استقلال خوزستان از تنها موقعیتش استفاده کرده و بازی را به تساوی کشانده، خبرنگاران به او یادآوری کردند که تیم حریف حداقل 3موقعیت دیگر هم داشت. جواب مورایس اما عالی بود: «من هم تقریبا منظورم همین بود!» بعدتر هم بحث پرمهره بودن سپاهان به میان آمد که مورایس دوباره ترش کرد و گفت: «طوری می‌گویید سپاهان ستاره دارد که انگار بقیه ندارند. مگر این تیم هر سال قهرمان می‌شده که حالا اینطوری انتقاد می‌کنید؟» خب اگر قهرمان نمی‌شدند و قرار هم نیست بشوند، شما چرا زحمت کشیدید و تشریف آوردید؟

البته برای شما عادی است
در شرایطی که استقلالی‌ها بابت پیروزی لحظات پایانی‌شان مقابل ذوب‌آهن غرق در شادی بودند، امید حامدی‌فر بار دیگر حاشیه‌ساز شد و به کانون اخبار برگشت. هافبک میانی خبرساز آبی‌ها، پس از پایان مسابقه به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف رفت و او را هل داد؛ اتفاقی که گفته می‌شود ریشه در برخی کشمکش‌های قدیمی از بازی رفت داشته است. بخش جالب‌تر ماجرا اما جایی بود که حامدی‌فر در میکسد‌زون مدعی شد این اتفاقات در فوتبال طبیعی است! بله خب؛ برای بازیکنی که وسط دربی آنطور روی پای بازیکن حریف تکل می‌زند و با خوش‌شانسی اخراج نمی‌شود، برای بازیکنی که سر تمرین بی‌محابا روی بازیکن خودی می‌رود و نه‌تنها فوتبال، بلکه بینایی او را به خطر می‌اندازد، هل دادن یار حریف که اصلا چیزی نیست. دست شما درد نکند امید جان!

مصایب پخش فوتبال
لیگ برتر به هفته‌های حساس پایانی رسیده و طبیعتا نگاه‌ها به مسابقات جدی‌تر شده است؛ بعد دوستان در تلویزیون چه می‌کنند؟ هیچی، در حال بازی با روان مخاطب هستند! در دقایقی از نیمه‌دوم مسابقه نساجی و پرسپولیس، صدا و تصویر با هم هماهنگ نبودند که این موضوع اعتراضات فراوانی را به همراه آورد. اوایل بازی استقلال و ذوب‌آهن هم تصویر بارها عقب و جلو شد و یک‌بار هم صدا از تصویر عقب افتاد که دوباره روی اعصاب مردم رفت. در این نیمه پیمان یوسفی به ورزشگاه نرسیده بود و محمدرضا احمدی از استودیو بازی را گزارش کرد، هرچند که بالاخره یوسفی در نیمه‌دوم به آزادی رسید و بعد از گل دوم استقلال، شعر حافظ بی‌نوا را تکه و پاره کرد! یعنی پخش ساده و بی‌غل و غش یک بازی، اینقدر کار سختی است؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید