• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224504
+
-

نكته بازی

حق سردار بیشتر از این است
رم که به‌شدت برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌‎جنگد، این هفته در زمین خودش با نتیجه مساوی یک - یک مقابل یوونتوس متوقف شد. این در حالی است که تلاش بازیکنان جالوروسی برای کسب هر 3امتیاز این مسابقه تا آخرین لحظه ادامه داشت. آخرین و شاید بهترین موقعیت این مسابقه را سردار آزمون به‌وجود آورد. او با یک پاس دقیق، خط دفاع یووه را شکافت و تامی آبراهام را در فرصت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. درصورتی که آبراهام قدر پاس سردار را می‌‎دانست، هم خودش و هم آزمون جایگاه بهتری پیدا می‌کردند اما این بازیکن فرصت‌سوزی کرد. سردار در حالی در این مسابقه هم فقط در 20دقیقه پایانی به زمین آمد که انصافا استحقاق بیشتر بازی کردن را دارد.

کاش شبیه کنفرانس‌هایتان باشید
خیلی اوقات سطح کیفی مسابقات لیگ برتر، مخاطبان را عصبانی و ناامید می‌کند. تنها کافی است به یاد بیاوریم بزرگ‌ترین مسابقات 2ماه اخیر لیگ یعنی 4دیدار پرسپولیس- استقلال، تراکتور- سپاهان، تراکتور- استقلال و پرسپولیس- سپاهان، همگی بدون گل مساوی شده‌اند! با این حال هر چقدر در زمین خبری نیست، نشست‌های مطبوعاتی طوری است که انگار سرمربیان منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ دارند حرف می‌زنند! این هفته حمید مطهری، سرمربی تراکتور گفت: «فلسفه فوتبال من تهاجمی است» و البته مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر سیرجان هم تأکید کرد: «اهل فوتبال بکش زیرش نیستم.» بقیه مربیان هم اظهارات مشابهی دارند. آرزو می‌کردیم مصادیق این جملات را در زمین هم ببینیم اما انتظارها معمولا بی‌فایده است. باز اینها خوب هستند؛ جواد نکونام که آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: «هر کاری دلم بخواهد می‌کنم!»

اجازه بدهید شعبه بزنیم!
درآمدزایی شگفت‌انگیز فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد. در شرایطی که جریمه نقدی 2میلیارد تومانی عبدالله ویسی، سرمربی فولاد و الزام او به اینکه این پول را باید ظرف یک هفته بپردازد همه را شوکه کرده بود، فدراسیون دیروز هم به سرعت 350میلیون تومان کسب درآمد کرد. این پول از جریمه هواداران استقلال، صنعت نفت و ملوان به دلایلی ازجمله انداختن نور لیزر حاصل شد. جز اینکه هنوز جامعه فوتبال در مورد محل هزینه‌کرد این همه جریمه متقاعد نشده، پرسش اینجاست که آیا صاحبان این بیزینس پرسود اجازه می‌دهند دیگران هم شعبه بزنند و کار آنها را ادامه بدهند یا نه! انصافا کار سختی نیست سرویس ندادن و پول گرفتن؛ به هر حال این روزها یک لیزر را که دیگر همه می‌اندازند و شما راحت می‌توانی از تمام تیم‌ها چنین پول‌هایی بگیری!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید