• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224340
+
-

با مردم

سرعت‌گیرهای غیراستاندارد کمربندی تهران حذف شود
جاده کمربندی دوم تهران دارای  سرعت‌گیرهای پلاستیکی فراوان و کارشناسی نشده‌ای است که در جای‌جای این جاده نصب شده‌اند که علاوه بر آزار رانندگان، باعث استهلاک خودروها به‌خصوص خودروهای تزانزیتی می‌شود. همچنین در بسیاری از موارد باعث تصادفات و تلفات مالی و جانی جبران‌ناپذیری می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم با کارشناسی و استفاده از نظرات خبرگان کار برای نصب سرعت‌گیرهای استاندارد در مکان‌های مناسب اقدام و سرعت‌گیرهای غیراستاندارد و بی‌مورد را حذف کنند.
تباشری از تهران

هدایای روز معلم به همه معلمان پرداخت شود
معلم پیمانی هستم که بعد از مرخصی زایمان از اول اردیبهشت‌ماه به سر کار بازگشته‌ام. هدیه روز معلم به من تعلق نگرفت و زمانی که علت را پرس‌و‌جو کردم، گفتند این هدیه به معلمانی تعلق می‌گیرد که حقوق فروردین را دریافت کرده‌اند و کسانی که به هر دلیلی حقوق فروردین را نگرفته‌اند مشمول دریافت این هدیه نمی‌شوند.
امیدی از کارون خوزستان

تحویل سندهای شهرک آ.اس.‌پ تهران هنوز بلاتکلیف است
با گذشت بیش از 10سال از تحویل واحدهای مسکونی شهرک مسکونی ۲هزار واحدی آ.اس.پ در استان تهران در شهرستان ملارد و بلوار امام رضا(ع) هنوز سندهای این شهرک تحویل مالکان نشده است. این در حالی است که در همان زمان هم با کلی اعتراض و افزایش قیمت نسبت به قیمت اولیه اعلام شده، واحدهای مسکونی آ.اس.پ به سختی تحویل مردم شد و از آن موقع به‌رغم پیگیری‌های فراوان مردم و نمایندگان شهرک از شهرداری، فرمانداری و شرکت آ.اس.پ و نماینده مجلس درخصوص زمان صدور اسناد مالکیت واحدها، هیچ‌کدام از ارگان‌های مربوطه پاسخگو نبوده و نیستند.
حسینی از تهران

مشکل حقوق معوقه و بیمه نساجی بروجرد حل نشد
کارگران نساجی بروجرد مدت‌هاست با مشکل حقوق معوقه مواجهند و در چند‌ماه اخیر به تعویق افتادن حقوق آنها روالی عادی شده است. هم‌اکنون 3‌ماه است که حقوق آنها به تعویق افتاده و تعدیل نیرو هم به بهانه اتمام قرارداد از دی سال گذشته آغاز شده است. از طرفی فعالیت کارخانه نیز با گذشت حدود 2ماه از سال هنوز آنچنان که باید شروع نشده و در‌ ماه اول اصلا آغاز نشده بود.
معظمی از بروجرد

خرید تاکسی برقی در توان کدام تاکسی‌دار است
با هزینه‌ها و شرایط اقتصادی که وجود دارد به‌رغم حمایت‌ها و تخفیف‌هایی که درنظر گرفته‌اند باز هم کمتر تاکسی‌داری است که توان خرید تاکسی برقی را داشته باشد. شرکت عرضه‌کننده 25میلیون تومان تخفیف درنظر گرفته و 600میلیون تومان نیز تسهیلات می‌دهد. با همه اینها پرداخت اقساط با این درآمدها و هزینه‌ها شدنی نیست. چگونه ماهی 20میلیون تومان قسط بپردازیم؟
ضامنی از تهران

ذوب‌آهن اسد‌آباد همدان را بازگشایی کنند
ذوب‌آهن اسدآباد همدان سال 90راه‌اندازی و 3‌ماه بعد راکد شد. سال 1400به بخش خصوصی واگذار شد و قرار شد به چرخه تولید بازگردد اما خبری نشد، این در حالی است که سه سال و نیم قبل هشت و نیم میلیون یورو بودجه زمانی که هنوز به بخش خصوصی واگذار نشده بود به آن تخصیص دادند ولی باز هم خبری از راه‌اندازی نشد و در نهایت به بخش خصوصی واگذار شد. 250نفر پرسنل شرکت هم بیکار و شرکت تعطیل شده است. تقاضای راه‌اندازی این شرکت را داریم که در کیلومتر 45جاده همدان- سنندج واقع شده است.
کاظمی از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید