• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224186
+
-

احمد قیومی، معاون استاندار، وفرماندار تهران:

ارائه خدمات گردشگری در تمام ایام سال پویایی پایتخت و حال خوب گردشگران را رقم می زند


مـــعاون استانــدار،وفــــرماندار تهران بر تداوم فعالیت و اجرای خدمات گردشگری در تمام ایام سال تاکید کرد.
احمد قیومی بهار اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری نوروز ۱۴۰۳را ارزنده دانست و گفت: ۱۲کارگروه ویژه در ستاد سفرفرمانداری تهران تشکیل شد که هر یک سرویس ویژه ای را در نوروز ۱۴۰۳ به مسافران و مهمانان ارائه دادند.
طبق آمار، شهر تهران با ورودی و خروجی هریک ۴۰۰ هزار نفر مسافر زمینی و با بیشترین پرواز های داخلی، رکورد بالاترین جابجایی مسافران‌ هوایی در فرودگاه مهرآباد را داشته است که باتوجه به نظارت دقیق،کمترین اشکال و ایراد را در اجرای خدمات نوروز داشته‌ایم.  فرماندار تهران در ادامه بیان کرد:طبق بازدیدی که از ستاد گردشگری شهرداری تهران انجام شد،مجموعه خدمات ارائه شده از سوی این ستاد در نوروز۱۴۰۳ به گردشگران بسیار متفاوت و متمایز تر از سال های گذشته بود. وی گفت:سامانه ۱۳۷ فعال در این ستاد با پاسخگویی به بیش از پنج هزار تماس ، رضایت مسافران و گردشگران را در نوروز امسال به ارمغان آورده است که اقدامی شایسته محسوب می‌شود.
قیومی اظهار کرد: استقبال بی‌نظیر گردشگران از تور جذاب ری گردی به عنوان یک تور گردشگری مذهبی که بالاترین مخاطبان را تا امروز در این ایام داشته است،حاکی از رضایت گردشگران و عملکرد عالی و بدون نقص ستاد گردشگری شهرداری تهران است.
معاون استاندار،و فرماندار تهران در پایان ضمن ابراز خرسندی از حال خوب پایتخت در ایام نوروز و رضایت مسافران و شهروندان، بر ادامه این روند مثبت و اجرایی در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: امیدواریم اجرای خدمات گردشگری به ایام نوروز و تعطیلات خاص محدود نشود و ما در تمام ایام سال شاهد حال خوب شهروندان و پویایی پایتخت با ارائه خدمات متنوع گردشگری به شهروندان و گردشگران باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید