• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224157
+
-

اولویت‌های سازمان سینمایی برای سال ۱۴۰۳

رئیس سازمان سینمایی اولویت‌های تولید آثار سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن در سال ۱۴۰۳ را در یک‌صدوهفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی اعلام کرد.
محمدخزاعی در این جلسه گفت: در کنار این توفیقات و دستاوردهایی که در حوزه‌های مختلف سینما شکل گرفته در سال‌جاری با عنایت به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» ضروری است با اهتمام ویژه‌تری با مشارکت خانواده سینما به‌سوی تحقق این مسئله مهم گام برداریم. علاوه بر ظرفیت‌ها و منابع موجود در سازمان سینمایی، خوشبختانه امسال با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، اعتبار ویژه‌ای به‌منظور تقویت تولید آثار با اولویت‌های موضوعی مشخص درنظر گرفته شده که نشان‌دهنده جایگاه و قابلیت‌های خاص سینمای ایران در طرح مضامین گوناگون و تبیین گفتمانی در عرصه فرهنگ عمومی است.
رئیس سازمان سینمایی با توجه به نهایی شدن سیاستگذاری اولویت‌های تولیدی در شورای‌عالی تولید گفت: علاوه بر موضوعات اجتماعی، دینی، خانوادگی، اخلاقی، امسال‌ تقویت بنیاد خانواده، توجه به موضوع جمعیت، حل مسائل اجتماعی، خدمات و پیشرفت‌های نظام و کشور، توجه به مفاخر ملی و عناصر هویتی، عزت ملی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، ترویج امید، موضوع ایثار، شهادت، تبیین نقش جبهه مقاومت و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب ازجمله اولویت‌های ابلاغی
تولیدات است.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید