• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223678
+
-

فداکاری پسر جوان، برای نجات 3دختر از دست اوباش

داخلی
فداکاری پسر جوان، برای نجات 3دختر از دست اوباش

پسر جوان وقتی دید 2جوان موتورسوار برای 3دختر نوجوان مزاحمت ایجاد کرده‌اند و امنیت آنها به خطر افتاده است در دفاع از دختران، با آنها درگیر شد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت.
به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه جمعه 7اردیبهشت در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر واقع در استان خراسان رضوی اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که این جوان در حال عبور از خیابان بود که متوجه شد 2راکب یک موتورسیکلت به 3دختر نوجوان نزدیک شده و برای آنها مزاحمت ایجاد کرده‌اند. در این شرایط بود که او به 2موتورسوار نزدیک شد و به آنها تذکر داد تا دست از مزاحمت بردارند. 2پسر جوان که به ‌نظر می‌رسید حالت طبیعی ندارند، نه‌ تنها به این تذکر توجهی نکردند، بلکه با پیاده شدن از موتور با جوان وظیفه شناس درگیر شدند. جوان
با غیرت که برای دفاع از دختران نوجوان تن به درگیری داده بود، با دست خالی به دفاع از خود پرداخت اما در این بین یکی از 2جوان موتورسوار با چاقویی که در دست داشت، ضربه‌ای به گردن پسر جوان زد و او را به‌شدت مجروح کرد.
این حادثه درست در نخستین سالگرد شهادت شهید حمیدرضا الداغی، جوان باغیرتی که در دفاع از دختری جوان در سبزوار توسط اوباش به شهادت رسیده بود، اتفاق افتاد. این بار اما شهروندانی که در محل حادثه حضور داشتند مانع از فرار 2جوان شرور شدند و همزمان جوان وظیفه شناس به بیمارستان منتقل شد. او از ناحیه گردن دچار جراحت و خونریزی شدیدی شده بود اما بعد از انجام جراحی از مرگ نجات یافت. حجت‌الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر درباره این حادثه گفت: ‌با مشارکت مردم، متهمان این پرونده دستگیر و به پلیس تحویل داده شدند. فرماندار کاشمر ادامه داد: جوان باغیرت کاشمری با انتقال به موقع به مراکز درمانی، تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیت اش رو به بهبودی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید