• شنبه 2 تیر 1403
  • السَّبْت 15 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 22
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223596
+
-

زیباترین شب اراک

در يکي از زيباترين و پرگل‌ترين بازي‌هاي ساليان اخير، آلومينيوم 2بار مقابل پرسپوليس کام‌بک زد و در نهايت با ضربات پنالتي اين تيم را حذف کرد

زیباترین شب اراک

پرسپولیس بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در همان 25دقیقه ابتدایی به 2گل رسید. اوستون اورونوف ستاره این روزهای پرسپولیس گل اول را با یک فرار طولانی و یک شوت عالی زد و گل دوم هم با پاس همین بازیکن توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید. در آن دقایق به نظر می‌رسید سرخپوشان به‌راحتی برنده این بازی خواهند شد و صعود آسان به دور بعدی را جشن می‌گیرند. اما اوسمار ویرا که تنها باختش را در همین ورزشگاه متحمل شده بود باز هم در زمین آلومینیوم به مشکل خورد. در دقایق پایانی و در حالی که ویرا با 5تعویض تیمش را کاملا تغییر داده بود اراکی‌ها توسط لیموچی و شروین بزرگ در دقایق 85 و 95 به 2گل رسیدند و بازی را به وقت اضافه بردند. در حالی که به نظر می‌رسید بازیکنان آلومینیوم روحیه بهتری دارند و هواداران پرسپولیس در غیاب اورونوف، عبدالکریم، ترابی و سروش رفیعی نگران اتفاقات وقت‌های اضافه بودند در همان دقایق ابتدایی سینا اسدبیگی با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دوباره پرسپولیس را پیش انداخت. دقایقی بعد آل‌کثیر هم یک موقعیت تک‌به‌تک را گل کرد تا سرخپوشان دوباره با 2گل پیش بیفتند. اما در کمال ناباوری اراکی‌ها باز هم در 10دقیقه پایانی کام‌بک زدند و برگشتند. شروین بزرگ در دقیقه111 و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه121 گل‌های میزبان را زدند و بازی با تساوی 4-4 به ضربات پنالتی کشیده شد. جایی که سرخپوشان در غیاب بیرانوند و یکی دو پنالتی‌زن باتجربه از جمله ترابی و عالیشاه و سروش به مشکل برخورد و شکست را پذیرفت. دانیال اسماعیلی‌فر یک پنالتی از دست داد و وحید امیری که بعد از بازی با عراق قول داده بود دیگر پنالتی نزند زیر قولش زد و آخرین پنالتی سرخپوشان را به دست‌های احمد گوهری کوبید.
در سایر بازی‌های این مرحله از جام‌حذفی که روز گذشته برگزار شد هم نتایج جالبی رقم خورد. اولین تیم‌های صعودکننده گل‌گهر و هوادار بودند که به ترتیب فجرسپاسی و مس سونگون را با 3گل شکست دادند و به دور بعدی رفتند. ساعتی قبل از این بازی‌ها، جدال مس کرمان با چادرملو اردکان آغاز شده بود که بعد از 120دقیقه با نتیجه یک - یک به ضربات پنالتی کشید و چادرملو میزبانش را حذف کرد. تراکتور و ملوان که به‌طور همزمان میزبان ذوب‌آهن و سایپا بودند هم با نتیجه مشابه یک - یک به وقت‌های اضافه رفتند. ملوان در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه با گل حسین صادقی پیروز شد اما تراکتور تا ضربات پنالتی صبر کرد و با درخشش حسین پورحمیدی 4 بر 2 به پیروزی رسید. سپاهان هم در آخرین بازی این مرحله به سختی و در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید