• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223561
+
-

نكته بازی

بیشتر فکر کن، شاید یادت آمد!
یکی از حواشی چند روز اخیر فوتبال ایران هم جملاتی بود که از خسرو حیدری نقل شد. مدافع راست پیشین استقلال و تیم ملی، گفته زمان حضور در جمع آبی‌ها یک نمایش رویایی مقابل الجزیره داشته و همین مسئله باعث شده مورد توجه مدیران باشگاه منچسترسیتی قرار بگیرد! البته حیدری توضیح نمی‌دهد سرانجام این علاقه چه شد و آیا او به سیتی پیوست یا نه! همچنین مشخص نیست او چرا این همه سال چنین راز بزرگی را در سینه نگه داشته بود، شاید هم می‌خواسته ریا نشود. به هر حال ما به او توصیه می‌کنیم کمی بیشتر فکر کند، شاید پیشنهادهای بارسلونا و رئال‌مادرید هم یادش آمد. یکی از پرتکرارترین کامنت‌ها پای مصاحبه جدید خسرو این بود که خدا را شکر لوگو و پیراهن سیتی آبی است، وگرنه او قرمزشان می‌کرد!

روزگار سپری‌شده
حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأیید‌کننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند. در 3بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب 14، 7 و 5دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه85 بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه 3بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله 3هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با 9امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

آخر فصل نظر بدهید
در شرایطی که فقط 6هفته به پایان لیگ مانده و رقابت در صدر جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا حسابی داغ است، هنوز کسی نمی‌داند درصورت برابری امتیازات در روز آخر، تیم‌ها بر چه اساسی پشت سر هم قرار خواهند گرفت. اول تصور می‌شد ملاک، نتیجه بازی رودررو و لحاظ‌کردن گل زده در خانه حریف است. بعدا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت بازی رودررو در اولویت است اما گل زده در خانه حریف حساب نیست و تفاضل گل معیار خواهد بود. حالا اما منصور قنبرزاده، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون گفته درصورت برابری امتیازات، مستقیم می‌رویم سراغ تفاضل گل و چیزی به اسم بازی رودررو نداریم. شما فقط سطح اعتبار لیگ را ببینید. عجله‌ای هم نیست البته؛ یک‌دفعه بگذارید آخر فصل اعلام کنید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید