• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223482
+
-

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران می‌رسد

 2روز بعد از واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال، دیروز وزیر اقتصاد یک نشست خبری برگزارکرد تا درباره این واگذاری توضیح دهد. احسان خاندوزی در این نشست گفت: یادمان نرفته که در رابطه با موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس چه می‌گفتند و واگذاری را ناشدنی می‌دانستند اما بالاخره این دو باشگاه رسما واگذار شدند. دولت سیزدهم دولت خاتمه دادن به پروژه‌های ناتمام است. او در عین حال گفت: در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم تا پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را به‌عنوان یک شرکت بزرگ اقتصاد ایران وارد بورس کنیم.
دیروز همچنین سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر گفت: طبق توافقی که در کنسرسیوم بانکی انجام شده و با توجه به اینکه شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد شد. آخرین خبر‌ها حاکی از آن است که با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفته قرار شده است ۳صندلی هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل پرسپولیس توسط بانک شهر تعیین شود.
تازه‌ترین آمار‌ها از بازار طلا و ارز نیز نشان می‌دهد که بعد از فروکش کردن تب هیجانات در بازار دیروز، قیمت هر دلار آمریکا به محدوده 63هزار تومان رسید که نشان می‌دهد ظرف یک هفته گذشته بیش از 5هزار تومان کاهش یافته است. قیمت هر سکه طرح جدید نیز دیروز تا محدوده 42میلیون تومان عقب‌نشینی کرد و قیمت ربع سکه به 15میلیون تومان رسید. در حال حاضر هر گرم طلای 18عیار در بازار به قیمت 3میلیون و 535هزار تومان دادوستد می‌شود.
ظرف روز‌های گذشته هم قیمت پیاز در سطح شهر نوسان زیادی داشته که به‌نظر می‌رسد این موضوع ناشی از تغییرات آب‌وهوایی باشد.
حسین اصغری، مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی در این‌باره می‌گوید: در حال حاضر پیاز مورد نیاز کشور از مناطق جنوبی ازجمله منطقه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و... تامین می‌شود. بارندگی‌های شدید در دهه سوم فروردین‌ماه موجب توقف برداشت پیاز به‌صورت مقطعی شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید