• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223286
+
-

نكته بازی

باید ببینیم اینجا هم دوستت دارند یا نه!
از اتفاقات مهم این اواخر، یکی هم جدایی پاکو خمس از تراکتور بود. اگرچه از قبل هم به‌نظر می‌رسید جایگاه مربی اسپانیایی در تراکتور متزلزل شده اما شکست مقابل ذوب‌آهن باعث پایان دوران این مربی در تبریز شد. از خمس بعد از بازگشت به کشورش مصاحبه‌هایی منتشر شده که فصل مشترک اغلب آنها یک نکته است: «دوست دارم دوباره برای کار به ایران برگردم.» خیلی هم خوب؛ فقط اینکه باید ببینیم در ایران هم باشگاه بزرگی مایل به همکاری با شما هست یا نه؟ البته که خمس مربی بدی نبود و سوابق قابل تاملی هم داشت اما حقیقتا نتایج او در تراکتور دست و دل کسی را نمی‌لرزاند. مگر می‌شود با یکی از محبوب‌ترین و پرامکانات‌ترین تیم‌های ایران از دم به همه رقبای بزرگ ببازی و بعدش هم بگویی ما «مدعی» نیستیم؟!

چه کار کند، شایعه نمی‌سازید؟
طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد. البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از 10بازی 8برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

یک دوئل مرغوب
درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و 2تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت. پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را 3بر 2برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. 2تیم 2هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها 2- 2مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید