• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223283
+
-

پدیده برزیلی در سایه شهریار

مغانلو بهترین بازیکن هفته شد و مس رفسنجان به همراه استقلال و پرسپولیس بیشترین بازیکن را در تیم منتخب دارند

پدیده برزیلی در سایه شهریار

شهریار مغانلو که 2هفته‌ای است دوباره روی دور گلزنی افتاده، این هفته با ثبت هر 2گل سپاهان در مصاف با ملوان و با کسب نمره عالی‌8.56 از سایت متریکا به‌عنوان برترین بازیکن هفته بیست‌وچهارم برگزیده شد. مغانلو هفته گذشته تک‌گل سپاهان را در دربی اصفهان زده بود و این هفته هم هر 2گل تیمش را در انزلی زد. البته از این 3گل، 2گل روی ضربات پنالتی به ثمر رسید اما همین پنالتی‌ها را هم خود شهریار از مدافعان و دروازه‌بان حریف گرفته بود. آقای گل فصل گذشته حالا خودش را 14گله کرده و در جدول گلزنان این فصل نیز فاصله خوبی با نفرات بعد از خودش ایجاد کرده است. 2گل این هفته نمره 8.56 را برای مغانلو به ارمغان آورد تا او با فاصله‌ای بسیار نزدیک نسبت به دروازه‌بان برزیلی نساجی که پدیده جدید لیگ برتر هم هست، عنوان برترین بازیکن هفته را از آن خودش کند. گلر نساجی -لوان پولی- هفته گذشته مقابل سپاهان کلین‌شیت کرده بود و این هفته مقابل تراکتور هم موفق به کلین‌شیت شد و در این راه به نمره 8.55 رسید. این دروازه‌بان که تازه 3هفته است به لیگ برتر ایران پا گذاشته، عملکردی عالی در مسابقات نساجی داشته و طی 3بازی فقط یک‌بار تسلیم شده است. در این 3بازی 16شوت به چارچوب دروازه نساجی زده شده و لوان پولی 15شوت را مهار کرده است.

  پرسپولیس 2– استقلال 2
اما تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم علاوه بر لوان پولی و شهریار مغانلو که درون دروازه و نوک حمله قرار دارند 9بازیکن دیگر هم دارد که پرسپولیس، استقلال و مس رفسنجان هر کدام صاحب 2سهمیه هستند. از تیم پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان در دفاع میانی و دانیال اسماعیلی‌فر در دفاع راست با نمرات 7.88 و 7.90 نفرات برتر بوده‌اند. این دو نفر با گلزنی در بازی با نفت آبادان خودشان را به خط دفاعی تیم منتخب هفته تحمیل کردند. از تیم استقلال هم ابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی در جمع منتخبان هفته جا دارند. محمدی مقابل شمس‌آذر 2گل زد و با نمره بالای 8 بهترین بازیکن میدان شد. جلالی هم در این مسابقه 2پاس گل داد و نمره 7.79 گرفت تا بهترین مدافع چپ هفته باشد. او با این 2پاس‌گل صدرنشین جدول پاسورها در لیگ جاری شد. اما برتری یک بر صفر مس رفسنجان در زمین فولاد هم باعث شد 2بازیکن این تیم به جمع منتخبان هفته برسند. سعید واسعی که زننده تک‌گل بازی بود و محمدمهدی محبی که پاس این گل را داد، ستاره‌های مس رفسنجان و نمایندگان این تیم در تیم منتخب هفته هستند.

  ستارگان تساوی‌های 2-2
از برتری 2بر صفر ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم فقط یک بازیکن به تیم منتخب رسید که البته جزو گلزنان بازی نیست. شایان مصلح که هفته گذشته عامل اهدای پنالتی به سپاهانی‌ها بود، این هفته درخشان ظاهر شد و با کسب نمره 7.87 در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت. محمدجواد آزاده از پیکان هم با وجود اینکه تیمش نتوانست در این هفته به پیروزی برسد اما در تساوی 2-2 با هوادار یک پاس‌گل داد و با نمره 7.59 سر از تیم منتخب در‌آورد. آخرین نام هم قائم اسلامی‌خواه است که یکی از 2گل گل‌گهر را مقابل استقلال خوزستان زد و با وجود ناکامی تیمش در کسب پیروزی به تیم منتخب هفته رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید