• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223252
+
-

جلسه اعضای شورای شهر با مسئولان نمایشگاه کتاب

جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با مدیران سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگو؛ سعید مجیدی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی؛ حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی، عضو و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و همچنین نمایندگان دستگاه‌های مختلف مشارکت‌کننده در برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار شد.

تقاضای گسترده رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال حجم بالایی از رسانه‌ها تقاضای حضور در این دوره از نمایشگاه را داشتند. رسانه‌های خارجی هم در این دوره از طریق نمایشگاه و معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر هستند. با توجه به اجتماع بسیار قابل توجه و حضور مردم در نمایشگاه پیشنهاد می‌شود فرمانداری و استانداری موضوع استقرار صندوق‌های رأی را در دستور کار قرار دهند.

مساحت زیاد مصلی، دلیل انتخاب برای نمایشگاه امسال بود
علیرضا نادعلی شهرستانکی، عضو و نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص نشست با مسئولان برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: جلسه‌ای برای هماهنگی دستگاه‌هایی که در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشارکت دارند، برگزار شد. به‌خاطر میزان مساحتی که نمایشگاه کتاب تهران نیاز داشت، مجبور هستیم این دوره را نیز در مصلی برگزار کنیم و مجموعه شهرآفتاب آن میزان مساحت را که مورد نیاز نمایشگاه کتاب بود، نتوانست تامین کند.

بخوانیم و بسازیم
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید