• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223233
+
-

نكته بازی

شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
یکی از پدیده‌های جالب فوتبال ایران این است که یک خطای بزرگ اتفاق می‌افتد، مدتی سروصدا به پا می‌شود، مردم جوک‌هایشان را می‌سازند، اما در نهایت با فروکش‌کردن حواشی، اصل موضوع پابرجا باقی می‌ماند. مثلا یادتان هست چقدر به پاداش 20‌هزار دلاری اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم و با آن جوک ساختیم؟ آخرش چه شد؟ چند نفرشان پول را برگرداندند؟ اصلا کسی به‌طور جدی وارد موضوع شد که چرا شما اینطور باید در امانت خیانت کنید؟ حالا داستان خداداد افشاریان و پسرش هم همین است؛ همان شازده‌پسری که روی آنتن تلویزیون مشخص شد شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده! حالا خبر رسیده استاد با همین شرایط با 7‌بار حضور به‌عنوان داور وسط، از رکوردداران قضاوت در لیگ یک است. شما بخندید، آنها ادامه می‌دهند!

فرصت استثنایی وحدت
تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است. به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

در انتظار تقابل سال
ابتدا گفته شد با کارت زردی که رامین رضاییان در بازی سپاهان و ملوان گرفت، این بازیکن محروم شده و برابر پرسپولیس قادر به حضور در میدان نخواهد بود. یک عده آدم بیمار هم که متأسفانه بین هواداران همه تیم‌ها دیده می‌شوند، فورا نتیجه گرفتند رضاییان عمدا خودش را محروم کرده تا برابر تیم سابقش به میدان نرود. بعدتر اما خود رامین با انتشار یک استوری انتقادی نسبت به انتشار این خبر غیرواقعی واکنش نشان داد و گفت هنوز یک کارت تا محرومیت جا دارد و می‌تواند برابر قرمزها به میدان برود. به این ترتیب انتظار می‌رود روز 12‌اردیبهشت شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین و باکیفیت‌ترین تقابل‌های این فصل در ورزشگاه آزادی باشیم؛ جایی که رضاییان در سمت راست سپاهان رودرروی زوج عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در سمت چپ پرسپولیس قرار می‌گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید