• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223223
+
-

با مردم

تعداد مراکز مجتمع‌های قضایی افزایش پیدا کند
تعداد مراکزی که مسئول دریافت و پیگیری شکایات و پرونده‌های قضایی مردم هستند اصلا کافی نیست. این موضوع باعث می‌شود که بررسی پرونده‌ها مدت‌ها طول بکشد. بدیهی است که حجم بالای کار بر راندمان کار و خروجی آن تأثیر مستقیم دارد و ممکن است خدای ناکرده حکمی به اشتباه صادر شود. ازطرفی خوشبختانه تعداد وکلا و قضاتی که هر سال فارغ‌التحصیل می‌شوند و شروع به فعالیت در این رشته می‌کنند کم نیست. لذا سازمان قضایی کشور می‌تواند با دایرکردن مراکز بیشتر، هم به جذب و استخدام این افراد کمک کند و هم در روند انجام کار و اعلام احکام مربوط به پرونده‌ها سرعت و دقت بیشتری ایجاد کند.
 ساجدی از تهران

سرقت سیم‌های تلفن در شهرک دهقان نیار اردبیل
مدتی است که برخی از سیم‌های تلفن در شهرک دهقان‌نیار اردبیل به سرقت رفته و این موضوع موجب قطعی تلفن بسیاری از منازل شده است. چندین بار با مرکز مخابرات تماس گرفتیم و مشکل را مطرح کردیم اما تا به حال رسیدگی نشده است. خیلی از افراد خصوصا سالمندان تلفن همراه ندارند و این قطعی تلفن موجب شده تا از فرزندان و آشنایانشان بی‌خبر باشند. از شرکت مخابرات درخواست داریم تا نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
پور‌ابوالحسنی از اردبیل

ورثه از دریافت سود سهام عدالت متوفیان خود، محروم مانده‌اند
وراث متوفیان دارای سهام عدالت، سود سهام عدالت درگذشتگان خود را در سال‌های 1400، 1401و 1402 تاکنون دریافت نکرده‌اند؛ درحالی‌که سود سهام عدالت به همه دارندگان پرداخت شده است. سؤال این است چرا ورثه از دریافت سود سهام محروم مانده‌اند؟
سودمند از تهران

افزایش کرایه تاکسی‌ها با حقوق کارمندان تناسبی ندارد
در سال جدید حقوق کارمندان 25درصد افزایش داشته درحالی‌که کرایه تاکسی‌های خطی افزایش 45درصدی داشته است. وقتی هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند هزینه تعمیر و تعویض قطعات و روغن و دیگر موارد چند برابر شده و به‌عهده خود ماست که البته منطقی است. پیشنهاد می‌کنم مسئولان ذی‌ربط بخشی از هزینه‌های مربوط به خدمات خودروی این رانندگان را متقبل شوند و با پرداخت آن در قبال ارائه فاکتور به آنها کمک کنند. با این کار تعادل ایجاد می‌شود و افزایش کرایه‌ها مطابق با افزایش حقوق کارمندان خواهد بود.
 حسین‌نژاد از کرج

درخواست افزایش سقف کارت به کارت
چند سالی است که سقف کارت به کارت همان 10میلیون تومان مانده است، درحالی‌که با توجه به وضعیت گرانی و تورم، این مبلغ جوابگوی افراد و مشاغلی که مجبورند در طول روز تراکنش بالایی داشته باشند نیست. درخواست داریم تا سقف کارت به کارت به 50میلیون تومان افزایش یابد.
کیارش از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید