• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223165
+
-

«آن دو» در راه اکران

«آن دو» در راه اکران

فیلم سینمایی «آن دو» آخرین مراحل فنی‌اش را طی می‌کند. ‌فیلم «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی که ادای دینی به شهدای لر و ایل بختیاری و نیز شهدای اصفهانی در جریان جنگ تحمیلی است، روایتی تأثیرگذار از زندگی شهید ظفر خالدی در مقطعی از جنگ تحمیلی محسوب می‌شود. امیررضا فرامرزی در این درام جنگی، نقش شهید خالدی را ایفا کرده است. شهید ظفر خالدی به تازگی به‌عنوان شهید شاخص کشوری سال۱۴۰۳ معرفی شده است و اکران فیلم «آن دو» که طبق برنامه‌ریزی‌ها طی چند‌ماه آینده صورت خواهد گرفت، می‌تواند ظرفیت‌های مناسبی برای معرفی هرچه بهتر آن شهید فراهم سازد.
شهید ظفر خالدی که زندگی او دستمایه درام فیلم سینمایی «آن دو» قرار گرفته، به‌عنوان یکی از سه شهید شاخص سال۱۴۰۳ معرفی شده است. او یکی از خردسال‌ترین شهدای کشور است که روز ۲۳خرداد۱۳۶۱، همزمان با‌ماه رمضان در منطقه عملیاتی شلمچه به همراه برادر بزرگ‌تر خود خدارحم، در آغوش یکدیگر به شهادت رسیدند.
«آن دو» که اواسط پاییز پارسال در لوکیشن‌هایی چون بخش‌های کوهستانی فلات مرکزی ایران، مناطق سرسبز استان چهارمحال و بختیاری، شهر آبادان، شهرک سینمایی دفاع‌مقدس و... مقابل دوربین رفت، آخرین مراحل فنی را برای حضور در جشنواره‌ها و اکران عمومی سپری می‌کند.فریبا کوثری، علیرام نورایی، قدرت‌الله ایزدی و مالک حدپور سراج ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید