• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223158
+
-

درگیری خونین در صف بربری

رویداد
درگیری خونین در صف بربری

درگیری 2نفر در صف نانوایی پایان تلخی داشت و یکی از آنها با دندان، گوش دیگری را از جا کند.
به گزارش همشهری، این درگیری ساعت 8:30 صبح روز شنبه در حوالی میدان حسن‌آباد تهران اتفاق افتاد. آن روز افراد زیادی برای گرفتن نان بربری صف کشیده بودند و نانوایی‌ای که در آن حوالی قرار دارد، شلوغ‌تر از همیشه بود. در این بین ناگهان 2نفر که جلوی صف ایستاده بودند با یکدیگر درگیر شدند. لحظاتی بعد وقتی زد و خورد بالا گرفت، افرادی که آنجا بودند صحنه‌ای باورنکردنی دیدند. یکی از طرفین درگیر که حدود 50سال داشت در این بین گوش طرف مقابل را که جوانی 22ساله بود، گاز گرفت و آن را جدا کرد. این مرد در ادامه قصد فرار داشت، اما رهگذران که این صحنه هولناک را دیده بودند مانع فرارش شدند و در ادامه او را به مأموران پلیس تحویل دادند. در همین حال پسر جوان که گوش چپش را از دست داده بود، ساعتی بعد به بیمارستان رفت تا پزشکان بتوانند گوش جدا شده را پیوند بزنند.
روز گذشته پسر جوان که یک گوشش را در این درگیری از دست داده بود به دادسرای امور جنایی رفت تا شکایتش را مطرح کند. او وقتی جلوی قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت درباره آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: آن روز حدود نیم ساعت در صف بودم تا نوبتم شد و شاطر نانوایی 5 نان روی پیشخوان انداخت. متهم ناگهان
 4 نان را جدا کرد و یک نان را که خمیر و بی‌کیفیت بود برای من گذاشت. اعتراض کردم که چرا این نان را برای من گذاشتی؟ او هم گفت تو یک نان می‌خواهی. همین را بردار و برو. بر سر این موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و او ناگهان گوش چپم را گاز گرفت و کند و می‌خواست فرار کند که مردم دستگیرش کردند. گوش من دچار خونریزی شدیدی شده بود که از آنجا رفتم، اما بعد از حدود 2ساعت برگشتم و گوشم را که هنوز آنجا افتاده بود برداشتم و به بیمارستان بردم. هرچند پزشکان گوشم را پیوند زدند، اما گفتند فقط 50درصد شانس دارم که پیوند موفقیت‌آمیز باشد و ممکن است گوشم را از دست بدهم و دچار قطع عضو شوم.
در این جلسه متهم نیز در دفاع از خودش گفت:‌ شاکی به من فحاشی کرد و من را کتک زد. من هم عصبانی شدم و گوشش را گاز گرفتم، اما حالا پشیمانم.
براساس این گزارش، متهم با قرار وثیقه آزاد است و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید