• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 222831
+
-

تلاش برای رسیدن به قطعه‌ای سرزنده و زیبا

تلاش برای رسیدن به قطعه‌ای سرزنده و زیبا

نصرالله آبادیان-شهردار منطقه7

آغازی نو در راه است؛ آغازی که می‌تواند زیبا باشد برای من و برای تو؛ آغازی که باید نویدبخش حسی خوشایند و فرجامی مفید و آرامش‌بخش باشد. مهم است که در این مسیر جلوه‌های آن از آغاز تا پایان مشهود و ملموس باشد.
شرط لازم نیل به این هدف تعهد به‌عنوان شهردار منطقه و پشتکار و مسئولیت‌پذیری همکاران دلسوزم است، اما شرط کافی آن همراهی تو و تک‌تک شهروندان منطقه است. من و تو اگر
ما شویم، با مسئولیت‌پذیری، تعهد و دلسوزی قطعا به هدف خواهیم رسید.
در دایره مسئولیت ما، تکه‌ای از تهران بزرگ قرار دارد و برای تبدیل آن به قطعه‌ای سرزنده و زیبا، اگر حس مشترکی باشد، راه هموار خواهد بود. من متعهد هستم که سیمای شهر را چشم‌نواز کنم؛ نه فقط در ظاهر، بلکه هم در ظاهر و هم در باطن تا تمام ناهمواری‌های موجود سر راه کیفیت زیست شما شهروندان گرامی را برطرف سازم.
طرح‌های توسعه محله‌ای منطقه را ساماندهی کنم و طرح‌هایی را که برای آسایش و بهبود زندگی چه از نظر شهری، چه رفاهی و حتی معیشتی تو ضروری است، پیگیری کنم. منطقه ما ظرفیت سرشاری را برای تبدیل به منطقه‌ای نمونه دارد.
من و همکارانم کمر همت بسته‌ایم تا با یاری شهروندان گرانقدر شعار «تهران، شهر تلاش و سرزندگی» را محقق سازیم. تردید نداشته باشید اگر دست به‌دست هم دهیم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید. در پایان این دلنوشته بهاریه فهرستی از آنچه قرار است در منطقه ما در سال جدید انجام یا پیگیری شود،در صفحات پیش رو مرور کرده‌ایم.

این خبر را به اشتراک بگذارید