• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 30 فروردین 1403
کد مطلب : 222800
+
-

وعده وزیر ارشاد: قیمت بلیت کنسرت‌ها کاهش می‌یابد

وعده وزیر ارشاد: قیمت بلیت کنسرت‌ها کاهش می‌یابد

وزیر ارشاد گفت: با همکاری خوب تهیه‌کنندگان اجراهای صحنه و معاونت هنری وزارتخانه، قیمت بلیت کنسرت‌ها قرار است به زیر یک میلیون تومان و حداکثر تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش یابد.
محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست دولت از ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی با موضوع جنایت‌های اسرائیل و حماسه‌های مقاومت خبر داد. او گفت: ۶ فیلمی که سال گذشته درباره آن صحبت شد و درباره حماسه‌ مقاومت و جنایت‌های اسرائیل، طوفان‌‌الاقصی و اتفاقات دیگر بود ‌، مراحل پیش‌تولید خود را در سال گذشته سپری کردند تا تولید خودشان را داشته باشند و به جشنواره فیلم فجر امسال برسند.
وزیر ارشاد افزود: برای جشنواره فیلم فجر چهل و سوم، چند فیلم خوب از طوفان‌الاقصی و حماسه‌های اخیر علیه رژیم صهیونیستی بر پرده نقره‌ای به نمایش درخواهد آمد. به گزارش تسنیم، آبان سال گذشته خبری در فضای رسانه منتشر شد مبنی بر برنامه‌ریزی‌های جدی برای ساخت ۶ فیلم با موضوع غزه و فلسطین. در این اخبار آمد که در این فرآیند برخی از تولیدات به مرحله عقد قرارداد هم رسیده، اما تاکنون جزئیاتی از این پروژه‌ها مشخص نشده و «بازمانده» سیف‌الله داد همچنان تنها اثر برجسته در ویترین سینمای ایران با موضوع فلسطین است.

این خبر را به اشتراک بگذارید