• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 30 فروردین 1403
کد مطلب : 222760
+
-

با مردم

نمایشگاه‌های خودرو بلوار دریا مشکل‌ساز شده‌اند
مدت‌هاست که چند نمایشگاه خودرو آسایش اهالی و رهگذران منطقه سعادت‌آباد در محدوده بلوار دریا را سلب کرده‌اند. این نمایشگاه‌ها یا همیشه خودروهایشان در پیاده‌رو پارک شده یا به‌صورت دوبله جلوی خیابان پارک و در عبور و مرور عابران و خودروها اختلال ایجاد کرده‌اند. در نتیجه این وضعیت، همیشه با ترافیک سنگینی در بلوار فرحزادی و پاکنژاد مواجهیم؛ خصوصا بین ساعات 6تا 8شب. از شهرداری منطقه درخواست داریم تا نسبت به اصلاح این وضعیت فکری بکنند و با این کار که نقض حقوق شهروندان خصوصا عابران پیاده است برخورد جدی داشته باشند.
کاظم از تهران

جاده جنگل گیسوم به تصرف دستفروش‌ها درآمده است
جنگل زیبای گیسوم که حد فاصل شهر بندر‌انزلی تا هشتپر است یکی از جاذبه‌های گردشگری استان گیلان به شمار می‌رود. برای رسیدن به این جنگل از کنار جاده تا ساحل یک جاده بسیار زیبا وجود دارد که با درختان درهم‌تنیده و بزرگ پوشیده و احاطه شده است که خود این جاده از زیبایی‌ها و جاذبه‌های این منطقه است. متأسفانه مدتی است دوطرف این جاده به تصرف دستفروشان درآمده که علاوه بر نازیبا‌کردن و شلوغی موجب آلودگی محیط‌زیست شده است. حتی برخی از آنها اجناس خود را به شاخه‌های درختان آویزان می‌کنند که این کار موجب شکستن شاخه‌ها و آسیب به درختان خواهد شد. از مسئولان درخواست دارم هر چه زودتر با جمع‌آوری دستفروشان و اسکان آنها در جایی مناسب از تخریب این جاده زیبا و چشم‌نواز جلوگیری کنند.
فرمند از بندر‌انزلی

پیامک
داروی جدید بیماری sma به اندازه کافی وارد شود

بیماری sma یک بیماری عصبی- حرکتی است که مبتلایان به آن نمی‌توانند به‌طور ارادی عضلاتشان را تکان دهند و همین اختلال به‌تدریج موجب تحلیل و از بین‌رفتن عضلات و قدرت حرکت بیمار می‌شود. مدتی است که داروی جدیدی برای کنترل این بیماری به بازار آمده است. خوشبختانه وارد کشور ما هم شده و روزنه امیدی برای کودکان بیمار و خانواده‌هایشان باز کرده است. متاسفانه مدتی است که این دارو کمیاب شده است. از مسئولان درخواست داریم این دارو را به تعداد بیماران وارد و توزیع کنند.
 جمعی از خانواده‌های بیماران مبتلا به sma

به نگهداری و حفظ آثار و ابنیه تاریخی توجه بیشتری شود
هر از گاهی در خبرها می‌خوانم که یکی از آثار یا ابنیه تاریخی دچار آسیب و حادثه شده‌اند؛ مثلا پرتاب نارنجک به کتیبه گنج‌نامه همدان و یا آسیب به مجسمه شاپورساسانی. این آثار نشانگر تاریخ و تمدن ماست و صدمه به آنها جبران‌ناپذیر است. ضمن آنکه از مهم‌ترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشورمان هم به شمار می‌روند.از مسئولان میراث فرهنگی و سازمان‌های مربوطه درخواست دارم تا با محافظت دقیق و اصولی جلوی آسیب و تخریب این آثار و ابنیه را بگیرند.
توفیقیان از تهران

مشوق‌های ازدواج به تنهایی نمی‌تواند عامل ازدواج جوانان باشد
شرایط ازدواج با این گرانی‌ها به‌قدری سخت و دشوار شده است که جوان‌ها دیگر تمایلی به ازدواج ندارند و مشوق‌های ازدواج به‌رغم تلاش‌های مسئولان هم برای تشویق آنها کافی نیست، شایسته است دولتمردان که همیشه جوانان را تشویق به ازدواج و فرزند‌آوری می‌کنند، شرایط سهل‌تری برای ترویج این سنت ‌پیامبر گرامی اسلام فراهم کنند و علاوه بر مشوق‌ها به حل سایر مسائل جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیام
نرم‌افزارها برای بازنشستگان ناکارآمد هستند

مدت‌هاست وقتی برای پیگیری نسخ پزشکی و پرداخت پول بیمه به دفاتر بیمه تکمیلی بازنشستگان مراجعه می‌کنیم ما را به یک اپلیکیشن حواله می‌کنند. وقتی بعد از دردسر بسیار توانستیم این نرم‌افزار را نصب کنیم هیچ عملکردی از آن ندیدیم. کسانی که بازنشستگان را به استفاده از این ابزار ارجاع می‌دهند متوجه هستند با چه گروه سنی طرف هستند؟ گروه سنی‌ای که اغلب آنها کار با کامپیوتر را نیز نمی‌دانند. بهتر است راه بهتری برای پاسخگویی به امور بیمه تکمیلی بازنشستگان پیدا کنند.
رضوانی از تهران

پروژه مسکن ملی کازرون معطل چیست؟
یک سال از واریز اولیه وجه مسکن ملی کازرون می‌گذرد. تاکنون 2قسط از اقساط اعلام شده را واریز کرده‌ایم ولی پیشرفت پروژه در حد صفر است و هم‌اکنون نیز پیامک واریز قسط سوم را دریافت کرده‌ایم. هر دفعه یک عامل را علت ‌پیشرفت‌نکردن پروژه می‌دانند؛ یک بار اداره راه و شهرسازی، دفعه بعد تغییر پیمانکار و بار دیگر کمبود بودجه و کافی‌نبودن واریزی‌ها و دفعه آخر نیز مسدود‌شدن سپرده متقاضیان در بانک ملی و غیرقابل‌برداشت‌بودن آن، چه‌کسی پاسخگوست؟
هدایتخواه از کازرون

اختلال گیرنده‌های تصویری منطقه 7 تبریز برطرف شود
از آذر  سال 1402اختلال گیرنده‌های تصویری منطقه 7تبریز در محله رواسان آنقدر گسترده است که هیچ‌کدام از کانال‌های صداوسیما قابل دریافت نیست. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به رفع این اختلال اقدام کنند.
رضایی از تبریز

این خبر را به اشتراک بگذارید